bröstförminskning
Jag fick min förminskning betald av landstinget och det endast för att jag hade olika storlek på dem, skillnaden var C på ena och B på andra. Inget som inte kunde justeras med ett inlägg.
Jag fick min förminskning betald av landstinget och det endast för att jag hade olika storlek på dem, skillnaden var C på ena och B på andra. Inget som inte kunde justeras med ett inlägg.
Det är kanske beroende på vilket landsting man tillhör eller hur stora besvär man har. Man bör nog vara MYCKET tydlig när man berättar om vilka besvär de stora brösten ger, att det inte är ett kosmetiskt problem.
Inte mycket, jag har en punkt, stor som en femkrona på sida av vänster bröst där jag har nedsatt känsel.annars inget. Det där beror säkert på kirurgen. Jag opererade mig på Art Clinic i Uppsala (p.g.a. lång väntetid hos mitt eget lansting).
I och med att jag vände mig till vårt väntetidskansli (jag bor i Dalarna) och sa att jag var beredd att åka vartsomhelst i landet så tog det bara två månader från ok från landstinget till dess att jag opererades.