• Hoppfulla grodan

Hur känner ni inför klimakteriet? Har ni hunnit få de barn ni önskar?

ängsliga skrev 2014-08-03 18:28:09 följande:

Hej!

Jag o min partner träffades sent i livet, o nu när vi vill ha barn kan vi inte få detta... Vi har inte några barn i tidigare förhållanden så livet känns väldigt tomt o hårt just nu...  Jag är snart 42 o min kille snart 44...
    Slutade med p piller i Mars-April o sedan dess har jag bara fått tillbaka min mens i April.
    Mitt FSH värde är för högt så läkaren rådde oss att ta kontakt med privata kliniker, men han trodde inte de skulle hjälpa oss...
    De vi har i vår närhet har ännu semester men vi har mailat dem.
    Vi är helt nya i detta med olika metoder o kan inte ngt, har fullt upp med att googla fram vad läkaren skrev i journalen som vi beställt...
    Hur har ni gått till väga o vad betyder DHEÀ??
    Skönt att ni finns där ute, ta hand om er!

Hej Ängsliga! Ser att du skrev detta i augusti så något sent svar...förhoppningsvis har du redan fått svar ang DHEA. Om inte; det är ett kosttillskott, se t ex http://www.vitanatural.net/sv/dhea-natrol-25-mg-300-tabletter-650.html Jag tror att det finns i olika styrkor, googla på olika webbutiker som säljer kosttillskott.

Jag är 44 och drog igång äggdonation i somras. Vi kom fram till, att om vi inte försöker så kommer vi ångra oss....bandet går liksom inte att backa...

Lycka till!
Svar på tråden Hur känner ni inför klimakteriet? Har ni hunnit få de barn ni önskar?