• iknasi

Bf feb,mars,april 2014 i Köping, Arboga,Kungsör,Eskilstuna

Hey :)

Någon som väntar bf i feb,mars,april  2014 i köping,arboga,kungsör eller eskilstuna?  :)
    Vore kul att följas och även lära känna nya personer då jag själv är nyinflyttad till Kungsör.

När har ni bf? Och hur har ni mått under den här tiden ? Har ni kollat kön eller blir det en överraskning? Första eller andra/tredje barnet?=) 

Jag själv har bf 16:emars och det är mitt första :) 

• Svar på tråden Bf feb,mars,april 2014 i Köping, Arboga,Kungsör,Eskilstuna
  • iknasi
    Mystica 1 skrev 2013-10-10 12:23:20 följande:
    Väntar mina första barn med bf 10/3

Vad kul grattis :D hur har du mått eller mår du nu ?
  • iknasi
    Mystica 1 skrev 2013-10-10 17:10:54 följande:
    Skit har jag mått och mår fortfarande står på bloggen så jag lämnar det därhän. Hur mår du?

Okej , ja bättre har man ju mått men går framåt. Så fort illamåendet.mm börjar avta så tror jag nu att ja kanske börjar få foglossning :S har haft skit ont i svanskotan 2-3 dagar nu :S
  • iknasi
    Myyslii skrev 2013-10-10 19:29:22 följande:
    Hej! Bor i en by utanför Arboga. Bf slutet på mars/början på april. Mådde sådär de första månaderna men nu blir det bara bättre och bättre:) Första barnet :)

Okej vad roligt har du börjat handla bebis saker någonting ännu eller väntar du med det:)?
  • iknasi
    Myyslii skrev 2013-11-25 12:25:12 följande:
    Helt glömt bort den här tråden! Har såklart handlat lite gick in i v22 igår så över halvvägs. Du då? :)

Varit på RUL än? Jag har varit det och då var det en frisk liten kille därinne

Hehe det är lugnt , har själv inte varit spec aktiv här inne:) vad roligt :D

Har avvaktat lite med handlingen har blivit mest småsaker. Blir väl storhandling i jan skulle jag tänka mig:) här väntas en liten tjej är i v 25 nu på tors:)
  • iknasi
    Myyslii skrev 2014-04-18 17:20:58 följande:
    Åå grattis! Fick min guldklimp i tisdags 15 april:) En stadig kille på 4444g och hela 55 lång, hihi! Gick 10 dagar över tiden.:)

Tack och stort grattis själv är det första barnet?:)
  • iknasi
    Myyslii skrev 2014-04-18 22:36:39 följande:
    Tack!:) Ja det är första. Är det ditt första?

Åh vad kul, ja det är mitt första
Svar på tråden Bf feb,mars,april 2014 i Köping, Arboga,Kungsör,Eskilstuna