Inlägg från: Moasmostermia |Visa alla inlägg
  • Moasmostermia

Första kuren pergotime okt. 2013

Lägg till i favoriter..

Skönt att ha andra man kan prata med.   

• Moasmostermia

Endrömivitt. Ja de kan jag tänka mig. Inget rolig besked att få precis. Visste ju redan innan att jag hade de så har varit inställd från början artär vi väl ska ha barn så kan Vi försöka i flera år men de är mig se är fel på så behöver ju hjälp. Men får de nu när vi ska till läkaren den 31 okt vad han säger vilken behandling han ger. Men hoppas att vi kommer klara de på tabletter och inte behöver köra med ivf. Men tycker de är spännande att äntligen vara igång.

• Moasmostermia

Endrömivitt: jo precis men kan ju hoppas att man själv slipper mf. Och att allt går bra. Prata de om biverkningar ?

• Moasmostermia

Hej. Kul att flera är med. Då kan vi alla följas åt. Haha ja med värmeslag kan de nog inte bli så mkt värre än de jag redan har och då har jag inte ens börjat med tab. Ännu. Jo har läst mkt om detta med humörsvängningar. Sa till min sambo igår att när vi vet vilken behandling vi kommer ha så måste vi prata med närmaste familj lite. Eftersom mitt humör i vanliga fall kan vara lite dåligt. Fick något min sambo får ta ingen annan men nu kan de ju bli lite annorlunda. Hur har ni gjort när de gäller era närmaste anhöriga? Berättar eller hållt de för er själva? En annan fråga. Ni måste inte svara men har ni flera i er släkt med pco/pcos?

• Moasmostermia

Endrömivitt: aha okejs. Haha ja precis de som komma skall efter nio månader är nog värre än den värken man får stå ut med innan. Så de kan nog vars värt de.

• Moasmostermia

Endrömivitt. Ja just nu vet några på mitt jobb då vi har en som man inre kan gå in till när man är gravid eller håller på Med behandlingen. Min lilla syster vet. Vi ska berätta för hans föräldrar och min pappa samt stora syster när vi börjar beh. Min stora syster har samt en kusin men har flera runt om som har. Ja de är verkligen vanligt man kan inte tro att så långa har de. Man känner sig så ensam ibland och tror man är själv i hela världen,

• Moasmostermia

Längtar1985. Håller tummarna till nästa gång. Den gäller inte tapp hoppet. Själv så värst jag på att de ska bli sista okt så vi får träffa läkaren.

Endrömivitt. Jo de är skönt att ha någon. Vi håller också på med vårat hus så då får man ju lite annat att tänka på. Ja mensvärk är ju inget man saknar precis. Men har haft molande värk till och från i 1 v.

• Moasmostermia

Majken33.
    Jag har inte börjat med något ännu. Väntar på läkar undersökningen som sker sista okt sedan får jag bestämt efter de vilken beh som kommer bli.

• Moasmostermia

Glimmra. Jag har "raggar rand" samt behåring på överläppen samt små på hakan. Överviktig de mesta kring buken. Vanligt för pocare. Oregelbunden mens.

• Moasmostermia

Glimmra: ja de är ju inte de roligaste precis. Har ätit pp förut men de hjälpte inget mot behåringen. Så här är de vaxning och rakning som gäller.

Kul att de blivit några i denna grupp. :D håller mina tummar och tår för er medan jag väntar på att få starta min egna beh.

Svar på tråden Första kuren pergotime okt. 2013