• zion

Första kuren pergotime okt. 2013

Lyckades försova mig i morse så struntade i grav testet får ta det i morgon! .

Jag måste fråga ni som har blivit tillsagda att gå ner i vikt, vilket bmi handlar det om då. Jag har börjat fundera på om jag behöver gå ner lite i vikt men mitt bmi ligger på 23 nu. Tror ni jag behöver gå ner för att öka chanserna?

• zion

Det va negativt gravtest i morse så nu inväntar vi mensen!

Jag har ett bmi på cirka 23, jag tycker inte att jag är överviktig eller så men hade kanske kunnat gå ner några kilo men det känns som att det inte skulle hjälpa i mitt fall.

• zion
    Majken33 skrev 2013-11-02 17:50:06 följande:
    Äsch då. Trist. Har du gått förbi din beräknade mens? 

Är inte säker på när Bim är, men gyn trodde att jag hade ägglossning någon gång under helgen för två veckor sen men han kunde inte lova det.
  • zion

Dag 35 ingen mens inget plus, så antar att jag inte hade ägglossning denna gången, ska ringa gyn på måndag och kolla om jag får provera så vi kan börja om igen!

• zion
    Sötnos skrev 2013-11-08 13:23:09 följande:
    gjorde ett VUL idag som visade ett ägg på 16 mm och ett annat liiite mindre .. sååå  jävla lycklig!!!

Så himla bra håller tummarna att det är en bebis snart då!
  • zion

Oj vad chockad jag är, mensen kom idag! Även om jag hade velat ha ett plus sa är jag ändå glad att mensen kom självmant.

• zion

Pratade med gyn under dagen, så nu ska jag äta dubbel dos pergotime, med start i morgon. Hoppas att det går bra denna gången!

• zion

Fy vad trött jag blir, har fått finnar över hela pannan av pergotime'n, jag har aldrig haft så här många finnar!

• zion

Är på Dag.10 idag ska på vul Dag 13 så på fredag, hoppas det blir ägg nu med dubbel dosen! Har ingen känning av något, men det kanske kommer!

Jag önskar alla lycka till och hoppas att det blir många bebis besked inom den närmaste tiden!

• zion
    Glimmra skrev 2013-11-19 09:35:00 följande:
    Vi ligger nästan lika! Spännande med vul :) jag har inte några känningar heller och jag är på dag 12 idag. Men går hålla tummarna :)

Roligt att vi ligger så nära varandra i cykeln. Börjar bli lite små nervös för vul vill så gärna ha ägg så jag vet att det finns någon chans i alla fall!
Svar på tråden Första kuren pergotime okt. 2013