• Gotlänning

Är livet så förbannat jobbigt?

Det var en dag för några år sen jag skapade en användare här för att bubbla loss med andra användare, skriva en massa skit på min blogg som man "fick" och kolla runt lite.

Med det fick man några man surrade med i PM och det är helt ok.

Tack vare en massa drama så försvann min favorit, hon vet vem hon är... BBB *Snyft Rynkar på näsan

Idag när man loggar in så 99% bara en massa problemtrådar med problem man inte ens visste att de fanns, hur i helvete kan det vara att vissa är såna arslen att man lyckas trampa på varenda mina som finns.

Givetvis finns det trådar där livet leker men de som skapas på senare tid varenda gång man loggar in så är det bara ve och fan.

Förövrigt anser jag att livet är förbannat roligt och har jag tråkigt så skiter jag i det och har roligt istället.

Min första tråd så det vettefan vart denna hamnar, jag klickade runt men budskapet är... varför bara skriva om en massa tråkigt skit, något kul måste väl för h*lvete hända i era liv än bara spott och tvi.

If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
Svar på tråden Är livet så förbannat jobbigt?