hjälp, vad ska jag göra?
TS, jag lider med dig
Vad tråkigt att du inte får vara så nära som du vill med din partner. Även jag tycker att du har skäl att känna oro för hennes beteende.
Hon låter inte så underbar om jag får säga som så... men du har säkert en föreställning om henne som är underbar. Visst hon har säkert varit toppen till en början men ni har varit ihop i 11 månader och hon har inte visat något intresse för dig på typ 3? månader? Det är verkligen konstigt.
Det enda du kan göra är väl att prata med henne antar jag. Även om det är läskigt är nog det bästa för er båda om du träffar henne och ställer henne lite emot väggen. Säg att du är förvirrad gällande ert förhållande och att du känner att hon har tagit avstånd från dig. Fråga rakt ut om ni kanske ska fundera på att gå skilda håll? Även om det inte är vad du vill så är ibland den läskiga, raka frågan det bästa.
TS du är ung och förtjänar att ha en partner som uppskattar dig bättre än din nuvarande verkar göra. En partner ska göra så att man känner sig trygg i sig själv, inte tvärtom. Då är något galet.
Kram och lycka till, hoppas det blir till det bästa!