• Anonym (?)

Va sjutton köper man i julklapp till 16 årig kille? Tips nån?

Som rubriken säger. Nån med bra tips? Han har en ny mobil som han är nöjd med, IPad och Data oxå. Gillar att träna styrketräning. Såå svårt ju äldre de blir. Önskar sig pengar men hur kul är det? Ok en slant blir det nog men tror han vill ha lite paket fortfarande;) hjälp?!

• Svar på tråden Va sjutton köper man i julklapp till 16 årig kille? Tips nån?
  • Anonym (? 2)

Har han Spotify? Annars biocheckar, presentkort på gym/utrustning, Subway, någon bok... Kanske en chokladkartong? Proteinpulver?

• lykantrophona

Först och främst bör man väl fråga vad han tycker om? Han lär ju ha andra hobbies eller intressen än styrketräning?
    Fråga helt enkelt vad han önskar sig i värsta fall.

• taquine

Har samma problem med min son , men nu kör jag presentkort alt. pengar som jag slår in som paket

Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig
  • KimPossible

Vad gillar han annars? Spotifypåfyllning är ju annars en hit här hemma. Diverse presentkort på allt från kläder till aktiviteter och mat?

Eller ett paket  med allt, som han kan göra med antingen dig eller en kompis?

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • Anonym (?)

Tack för tips:) Jag frågar men han vet inte. Spelar gärna gitarr o hänger med kompisar, älskar fart och fläng. Proteinpulver köper han själv o det är dyrt, ett bra tips:)

• Anonym (?)

Sportigt har han. Tack ändå:)

• Anonym (?)

Spotify 😂

• Anonym (? 2)
    taquine skrev 2013-10-13 01:08:05 följande:
    Har samma problem med min son , men nu kör jag presentkort alt. pengar som jag slår in som paket
    Jag gjorde samma men köpte även favoritchokladen, en tidning/bok han tyckte om, energidricka, nya sockar osv. Sånt som han kanske ändå köper, men som en present för att det är roligare att få saker, än bara kuvert.
  • Babyystar

Presentkort, något tv/datorspel, någon teknikpryl (tex högtalare, klockradio, spelkonsoll, dator, telefon, surfplatta, hörlurar, tangentbord, tv) kläder, parfym, skor, godis, en upplevelse, körkortslektioner.

• KimPossible

Någon upplevelsepresent då?

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • Anonym (?)

Gud va mycket bra tips det trillar in. Tack!! Upplevelsepresent vore nåt. Vi har presentcheckar liggande där man kan välja tex fallskärms hoppning.. Tack :)

• Anonym (Ty)

En fleshlight skulle han nog tycka om :)

• Anonym (?)
    Anonym (Ty) skrev 2013-10-13 13:18:53 följande:
    En fleshlight skulle han nog tycka om :)

En vad:)?
Svar på tråden Va sjutton köper man i julklapp till 16 årig kille? Tips nån?