Gravidsymptom kvar efter mf, någon som har erfarenhet?
Ska beskriva min graviditet lite snabbt. 18 sep testade vi positivt -1 BIM. Vi vår oerhört glada men kunde inte riktigt förstå det och jag ställde mig in på att vi skulle få missfall. Jag försökte skydda mig och för det mesta blockerade jag bort lyckan även om den trängde igenom då och då. När jag var i v6 hade vi vårt första samtal på MVC som gick bra och vi var glada när vi gick därifrån, det var helt plötsligt lite mer verkligt att det faktiskt fanns en blivande bebis där inne. 1 h senare ringde BM och rådde oss till att åka in till gynakuten för att se att graviditeten satt rätt. Efter lång orolig väntan fick vi se på skärmen att det fanns ett litet frö där 5+3. Vi var glada men min oro för missfall fanns kvar. Den natten fick jag en blödning. Det rann färskt blod ner i toaletten och vi ställde oss in på att missfallet var på gång. Jag mådde skit dåligt, dels utav oro men även utav gravid illamåendet som fortfarande höll i sig. 6 dagar efter blödningen åkte jag in till gynakuten igen för att få graviditeten kollad och få hjälp. På skärmen såg jag denna gång inte bara ett litet frö utan även ett pickande hjärta och de sa att allt såg bra ut. Jag var så lycklig. Jag bestämde mig för att nu skulle jag minsann tro på detta och bara njuta av att vänta vår efterlängtade bebis. Jag åkte och köpte en fyll i bok om graviditet så att jag skulle kunna göra det hela ännu mer verkligt. 3h senare kom det blod. Sedan ännu mera blod, med klumpar och hela min värld rasade. Vi har alltså fått missfall. Det jag nu undrar är hur länge jag ska behöva ha mina gravidsympton kvar för nu 5 dagar efter mf mår jag fortfarande väldigt illa och brösten ömmar lika mycket om inte mer. Någon som känner igen sig??