Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Så det är här ni är
Callimero. Jag undrar också det, en del har jag berättat för men lite mer ytliga bekanta och kompisar har jag inte sagt ett ord till. De närmaste vet.
Så det är här ni är
Callimero. Jag undrar också det, en del har jag berättat för men lite mer ytliga bekanta och kompisar har jag inte sagt ett ord till. De närmaste vet.
NinaCamilla; Så är det för mig med, jag har svår endometrios och för något år sen opererade jag bort allt utom livmoder och 1 äggstock. Nu är jag gravid med tvillingar
NinaCamilla: Usch vad jobbigt Jag fick oxå slåss som ett djur för att bli opererad och hjälpt, jag är opererad 4 gånger innan för endo. Men efter den sista stora operationen så mår jag mycket bättre, nu är jag ju gravid. Så det behöver inte sluta med barnlöshet.
Men cellgifter känns ju verkligen sådär, jag håller dessutom med de andra. Du måste ha en second opinon!
Ninacamilla; de har börjat med titthål men sen övergått till att öppna mig. Jag är sammanväxt i hela magen och sista operationen gjorde jag mr oxå. Jag hade såna sammanväxtningar att man varken såg äggledare eller äggstockar. Allt var en enda stor gegga, det värsta de sett nån gång sa dem. Sista gången jag opererades var 2012 på kvinnokliniken och då togs allt bort utom 1 äggstock och livmodern. Det gjorde på Huddinge kvinnokliniken.