• Cice

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Hej tjejer !!!

Grattis till er som har plusat och till era som ruvar ! Jag håller tummar o tår.

jag håller fortfarande på med  IVF, och  jag hittade det här lilla klipp som är ganska interessant om en tonårsflicka som vet att hon blev till tack vare Ad...

#t=36">

#t=36

Har ngn av er sett det ? Det verkar vara bra att berätta till barn ganska tidigt  om deras  tillkomst. Men det är upp till var och en. Jag vill inte komma med pekpinnar....

Stor kram, Cice

• Cice
    NinaCamilla skrev 2014-03-01 08:44:57 följande:
    Villsågarna och Jenkis: Hoppas att ni kommer till magiska gränser över 12 veckor. Jag har testat positivt idag och det är någon eller några som gro där inne. Jag hade 2 tester men clearblue ville inte så att jag får nog göra proceduren imorn igen. Jag tror inte mina ögon! Har aldrig sett någon annan streck än kontrollstreck. Hoppas på att det fortsätter mot vecka 12....

En stor varm kram till dig NinaCamilla...{#emotions_dlg.flower}

Jag är så glad att du har plusat , tummar hålls  för dig som har kämpat så  länge !!!

Jag måste åka nu, jag har brattom brattom.....

Jag önskar en trevlig helg till alla {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
  • Cice
    Redan47 skrev 2014-03-01 08:52:44 följande:
    Grattis Nina c! Äntligen , trägen vinner! Njut av nuläget.

Redan 47 Jag hoppas att all ordna sig . Tummar hålls för dig. En stor varm kram
  • Cice
    Frk Röd skrev 2014-03-05 21:32:54 följande:
    Invimed i Gdynia avrådes från, vänligt men bestämt!!

Jag har en  kompis som  har  gjort behandling där. Hon säger att det är den värsta som hon har varit med i hela sitt liv.Obestämd
Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014