• Pyret77

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Hej! Jag har precis i går fått ett ägg insatt skulle verkligen vara kul att prata med andra i samma situation

• Pyret77

Tackar :) Jag gjorde det på Huddinge så nu är det en väntan till den 8mars då jag tidigast får ta graviditetstesten . Jo hur skriver man kommentarer på se inlägg som redan finns?

• Pyret77

Jaha oxå via äggdonation ? Häftigt hur gammal är hon nu?

villsågärna38 skrev 2014-02-21 19:12:53 följande:
    Spännande!! Vi har en dotter som gjordes där klicka på citationstecknet i det inlägg du vill kommentera. Kram och lycka till!!

• Pyret77

Åh va kul grattis till er :) ja jag känner mig nöjd helt klart . Skulle dock velat veta lite mer hur det ska kännas så här efter insättningen av ägget .

Irma01 skrev 2014-02-21 19:40:28 följande:
    Kul Pyret 77. Vi gjorde vår sista FET på KS Huddinge 18/12 och plussade på nyårsafton!

(Sjätte försök!). Själv är jag verkligen nöjd med allt KS har gjort för oss. Underbar personal verkligen.

Håller timmarna för dig, hoppas du får ett + den 8/3.

• Pyret77

Va roligt att höra :).. Ja jag antar att man får ha tålamod vilket jag har lite lite av just nu. Tror hormonerna man äter gör en knäpp oxå..

villsågärna38 skrev 2014-02-21 20:39:06 följande:
    Hon blir två i maj jo det var via äggdonation. 6e försöket. Kram ps. Biverkningarna av medicinerna brukar ge samma symtom som om man är gravid så svårt sätt säga hur man ska känna. Håller tummarna!

• Pyret77

Stora tjejen ju roligt att höra att det har gått så bra. Antar att man får ha tålamod .. Det här är vårt första försök . Ja de här hormonerna man tar gör ju en knäpp :)

villsågärna38 skrev 2014-02-21 20:39:06 följande:
    Hon blir två i maj jo det var via äggdonation. 6e försöket. Kram ps. Biverkningarna av medicinerna brukar ge samma symtom som om man är gravid så svårt sätt säga hur man ska känna. Håller tummarna!

• Pyret77

Lycka till med operationen åh rätt beslut att vänta fast jag förstår att det känns jobbit.

Frk Röd skrev 2014-02-21 21:55:37 följande:
    Tack villsågärna38, Irma01 och NinaCamilla. Jag ska operera bort en liten cysta som sitter vid inre blygdläppen. Jag har haft cystan i flera år men på senare tid så har jag haft besvär av den. Den gör inte alltid ont men jag känner av den hela tiden.

• Pyret77

Känns så sjukt jobbigt just nu man kastas mellan känslor som glädje men att inte hoppas för mycket ledsen åh glad . Jag håller på att bli knäpp..

• Pyret77

Grattis till ruvningen :)

Frk Röd skrev 2014-02-23 12:37:22 följande:
    Grattis till ruvningen Redan. Nu håller vi tummarna.

• Pyret77

Wow grattis va kul för er :)

villsågärna38 skrev 2014-02-24 10:49:34 följande:
    Varit på vul idag. Litet hjärta som slog! prel i 7+2. Så glada! Kram

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014