• Längtar12345

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Hej. Jag är ny här och känner mig lite ledsen och orolig idag. Min historia är 1 ivf gav 1 ägg som ej blev befruktat. 2 ivf gav 3 ägg 1 fint till mig som ej tog sig. Nu köat i 2 år för äd och idag plockades vår donator på 3 ägg. Återförande på lördag. Känner mig ledsen över att det bara blev 3 ägg idag men hoppas verkligen på att något av dem är ett guldägg.

• Längtar12345

Swede: lycka till! Tänker också utomlands om dessa försöken inte vill sig. Känner mig mycket mer nervös nu när det är så nära än vad jag tänkt mig innan. Håller tummarna för er i Riga! Jag är 33 och har försökt få barn i 4 år.

• Längtar12345

Ruvardag 17 forfarande ömma bröst och ett stort plus på Stickan igår. Känner mig helt snurrig i huvudet. Det är första gången jag plussar och känner mig orolig för ma men det kan jag ju inte tänka på nu. Det får jag ju ta då i så fall. Känslomässig turbulens..... Och lycka!

• Längtar12345

Tack alla. Jag har bestämt mig för att njuta nu och ta en dag i taget. NinaCamilla, styrkekramar. Skönt att du mår bättre!

• Längtar12345
    bullenochgrisen skrev 2014-10-29 16:08:55 följande:

8 ägg fick vi, men bara två delade sig. Ett hade delat sig väldigt väldigt bra och det fick jag infört idag. Det andra odlar de ett par dagar till och hoppas att de delar sig bra det med. Så nu håller vi tummarna att detta guld ägget ger oss vår bebis! Nu vankas ruvning, kvack kvack

Åh nu hoppas vi på ett guldägg till er! Min donator fick fyra ägg och jag blev jättestressad. Det blev ett till frysen och ett till mig. Och det är nu 35 veckor sedan! Det räcker med ett guldägg!! Försök att njuta av att du ruvar! Många kramar!
Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014