Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Idag fick vi ett plus . Jag har inte varit med här tidigare men måste bara berätta för någon, eftersom bara jag och mannen vet. Tredje försöket.
Idag fick vi ett plus . Jag har inte varit med här tidigare men måste bara berätta för någon, eftersom bara jag och mannen vet. Tredje försöket.
Tack! Det känns jättekul, lite overkligt att det är något därinne. Det är så märkligt, eftersom jag känner mig precis som vanligt.
Vi behandlingen görs i USA och de har satt in 2 st 5-dagars embryo (blastocyt kallas det väl då). Det har funkat bra, fast det har varit lite trixigt att åka dit två gånger utan berätta för någon.
Hur går det för er? Jag ska läsa lite mer i tråden.
Jag äter Progynon och när jag började har jag för mig att att kände mig lite uppsvälld. När jag sedan började med MIC kände jag mig ännu mer uppsvälld. Men inget annat. Hade samma aptit. Progynonet gör ju att slemhinnan blir tjockare, så det är kanske är naturligt att man känner sig uppsvälld.
Tänkte på det där med Progynonet. Vid första försöket när jag skulle börja äta progynon och jag läste om biverkningarna trodde jag att jag skulle sjukskriven på grund av illamående och allt vad det nu står. Bara utseendet är ju riktigt skräckinjagande, små blå piller. Sedan gick jag omkring och vänta på biverkningarna, men inget hände.
Däremot så tror jag att MIC, progesteronet, sänker mitt humör och det känns trist.