NinaCamilla skrev 2014-07-24 14:03:00 följande:
Beccalie: Jag har blockat meddelande tjänsten för tillfälle pga. spam och kommer inte åt det via mobil. Jag förstår exakt vad du går genom. För mig var allting osäkert fram till vecka 9 när de gjorde titthålsoperation var man konstaterade att inget i äggledaren. Jag fick gå på kontroller 2-3 ggr per vecka i början och Hcg steg hela tiden, dock långsammare. Läkaren vet fortfarande inte vart den satt någonstans ich tid till magnet röntgen fick jag inte. Även om du blöder, kan det vara så att allting kommer inte ut och de måste ta bort det på något sätt. Välj bort cellgifter om du kan speciellt om du vill försöka direkt. Det försvinner inom 3 mån fr kroppen. Hoppas att du slipper operation skrapning och cellgifter. Osäkerheten är värst och risk för inre blödningar. Om du går nu en gång per vecka på kontroller, tror de nog att det kommer ut själv. Det är tydligen större risk i nästa gång att få utomkveds 25% så att be redan nu efterkontroller vid nästa försök.
Tackar så jättemycket för tips och info. :)
Bara att hoppas att det nu hittas på rätt ställe nästa vecka och HCG-värde är dubblerat och att det fortsätter så, alternativt att det är halverat och fortsätter på det sättet (hur tråkigt det än är).
Jag är inte på min hemmaort och det skulle vara skönt om allt är stabilt när jag är hemma och börjar jobba igen om 3 veckor.