NinaCamilla skrev 2014-10-06 20:40:57 följande:
Intressant att frysa igen embryos! Det fattade vi inte dig men eftersom det kostar 1100 eur, går vi hellre vidare med färsk och en ny donator (kostnad på 5000 eur). Villsågärna: här får man välja att frysa en och en om man vill, men det kostar priset på FET. I Åbo fick vi inte heller välja hur många skulle de frysa i en rör. Jag tror att det var 3 st varav de säger att 1-2 klarar sig. Det blev en överraskning att så många klarade sig. Jag ska till kliniken imorn och köpa mer utrogestan. Väskan är fylld med läkemedel
11 dagar och då är det TD. Jag väntar till helgen om det är en vardag. Jag blir så deppig av minus men nu måste jag njuta av graviditeten, officiellt är ju väl det 
Åh jag köpte ju inte på mig mediciner så att jag har Prontogest och nu sitter jag här med ett plus på stickan! Orkade inte med att ha en massa mediciner hemma om det blev negativt! Hur dumt var inte det? Just nu önskar jag att det gick att skicka medicin till mig men det gör det ju inte. Penny påstår att ett byte till Crinone är ok men oj så nojjig jag är. Allt annat går att få tag i i Sverige men inte progesteronet. :(