• LinaQ

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

NinaCamilla skrev 2014-09-01 18:06:04 följande:

Hej allihopa. Vi är snart på gång igen. Jag har gjort testrunda med mediciner och mätt slemhinnan 2 ggr. Det utvecklas inte så bra utan nedreglering. Vi får se vad kliniken säger men det vore så skönt att göra FET i början av oktober. Jag vill inte vänta längre.

Hej NinaCamilla! Visst är all väntan det allra jobbigaste! Kör du med Progynon? Jag körde med progynon 1x3ggr/dag i ca 12 dagar innan jag gjorde VUL. Förra omgången när jag gjorde FET blev jag inte heller nedreglerad, men fick öka intaget av Progynon efter VUL. Det funkade då. 
  • LinaQ

Grattis Bullen!!! Jag var precis likadan, och blev både lycklig och överraskad! Undrar om den tidiga timmen beror på att du var så peppad att testa eller bara din vanliga morgontid? :) Jag hade själv svårt att sova de första veckorna tills jag ändrade medicineringen så att jag tog Prednisolon på morgonen istället!

• LinaQ

Grattis bullenochgrisen! Jag var likadan med illamåendet, och fortfarande fixar jag inte all matos (är nu i v19). Fick Lergigan comp utskrivet för ett par veckor sedan och de funkar bra!

Redan: Lycka till!! Håller tummarna så hårt jag kan! <3

• LinaQ

Riktigt härligt bullenochgrisen! När jag gjorde första VUL var läkaren säker på att vi inte skulle se något, så jag kände att lilla hjärtat som pickade gav revansch när det dök upp på skärmen! Mina tårar forsade också!

Om illamåendet, jag handlade inte och gick inte ut och åt under de veckor som var värst! Sedan fick mannen laga all mat, jag mådde illa bara jag såg en matbild på Insta! Det är bästa tipsen faktiskt! Blir det jobbigt i längden finns det medicin, Lergigan comp.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014