Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Det följer med en pinne så den använder jag. Jobbar inom vården så handhygien är a och o i typ allt ;) arbetsskada ;)
Det följer med en pinne så den använder jag. Jobbar inom vården så handhygien är a och o i typ allt ;) arbetsskada ;)
Tack snälla du! Nu har vi precis kommit hem efter VULet och allt såg så fint ut!! Vi fick se vår lilla bebis på skärmen och hjärtat tickade så fint så fint, helt underbar känsla, tårarna bara forsade längs kinderna, vilken glädje och lycka! Nu kan jag slappna av lite hihi :) bebisen var hela 2 cm stor hihi ;) kan inte lägga in ultraljudsbilden från ip-adress konstigt nog, ska se om jag kan från datorn sen. Annars finns den på min blogg: www.livetsstoramening.devote.se beräknad Till den 19 Juli :)
Tänker på dig idag bullen&grisen!!
Hoppas att ditt ultraljud går bra! Håller alla tummar å tår! :)
Kram
Hur har det gått med ditt besök?? Håller hårt i mina tummar
Tänker på dig idag bullen&grisen!!
Hoppas att ditt ultraljud går bra! Håller alla tummar å tår! :)
Kram
Tack Redan!
Grattis Bullen!
Hihi ja det var otroligt häftigt och riktigt känslomässigt. En stor oro sten lossnade från mitt hjärta så nu kan jag slappna av och njuta lite vilket känns otroligt skönt! Vi fick även veta att donatorn är 27 år gammal, två år äldre än mig, så perfekt!
Nu har ju missfallsrisken minskat otroligt mycket och det glädjer mig :)
Gud så spännande att du snart har din lilla bebis hos dig. Tänk vad forskningen kan göra för oss barnlösa. Helt otroligt!
Har du några tips mot illamående för lukter? Har svårt att få i mig riktig mat, min kropp vill ha fräscha saker så som sallad, morötter eller subway. Idag höll jag på att kräkas inne på Ica för det luktade grillad kyckling. Kan knappt se mat framför mig.
Yeay vad gullig. Helt otrolig känsla att se det lilla hjärtat. Nu är ni på god väg Bullen. Härligt.
Dreamz: spännande att ni närmar er!!! Underbart.
Jag var också på läkarbesök idag och har gått en dag över tiden. Är öppen 2 cm och läkaren petade på min bebis huvud med två fingrar. Bebisen blev sur och sparkade mig på revbenen, haha. Fick gå hem igen för att fortsätta öppna mig hemma. Åter till läkare på tisdag om förlossningen inte kommit igång tills dess.
Haha i told you so ;) världens äckligaste medicin! Jag tyckte det var bra att jag fick börja med dom två dagar innan ET, då fick man vänja sig lite med känslan. Eller ja. Jag har kört på dessa vaggisarna sen den 27e oktober och har inte accepterat dom än ;) har fått nedtrappnings schema så om en månad blir jag av med Lutinus helt yeeey ;)
Idag var det startdagen för vaggisarna å tänkte efter första att detta var juh inte såå farligt (tänkte på vad du sa Bullen om hur det rinner osv) efter andra tji fick jag...! Känns som om det e mens å man känner sig väldigt ofräsch!
Jag längtar efter mina fina spetstrosor och slippa ha dessa vanliga trosor på mig. Hormonerna strömmar och man kan ju inte finna sig vacker längre när man känner sig så äcklig med rinnande vaggisar mellan benen. Och när jag väl slutat med vaggisarna kommer jag säkert inte i mina fintrosor för då har väl magen växt till sig ännu mer. Gick in i vecka 10 idag! Träff med nya bm på torsdag på Mvc.
Hihi ja här går det undan, även fast jag vill att tiden ska gå snabbare så jag slipper illamåendet och kanske kan äta riktig mat snart. Ska trappa ner på progynonet på söndag och sedan successivt därefter också med vaggisarna. Ska bli så skönt!
Gjorde du kub test/ nupp?
Förstår att det är tungt nu, är allt förberett och klart? Måste vara mysigt att boa , jag längtar redan :)
Bebisen kommer nog snart ska du se, passa på att njuta av magen för sen kommer du sakna den har jag hört ;)
Det är en väldig liten procent som föder på bf.
Åh vecka 10 redan. Det går allt undan. Då slipper du vaggvisorna snart. Själv har jag gått över i 6 dagar nu...... Väntan är riktigt seg nu! Bebisen vill ju aldrig komma ut. Dock medveten om att det är ett lyxproblem.
Grattis ruvare! Vilken dag har du testdag? :)
Är folsyra, de andra vitaminerna får du i via maten också. Jag åt omega 3 forte också men det är för att jag inte äter fisk.
Hej tjejer!
Nu är jag oxå en ruvade
Tänkte på hur ni som ruvar gör med vitaminer? Är det något speciell vitamin ni tar?( för att öka chansen till att embryot ska fastna) Tål inte järn tabletter dock.