• Redan47

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Helisa! Vad härligt mysigt att gå på shopping runda och boa in dig! Praktiskt med kurs hemma! Ska jag sprida vidare! Nedräkning nu för dig och din man! Kram

• Redan47
    villsågärna38 skrev 2014-08-14 12:22:48 följande:

Hur är det med dig Redan? När är det dags igen? Kram

Nedreglerad. Startat östrogen och första veckan i sept hoppas vi på fet, beroende på slemhinnan. Kommer kombi tabl och plåster. Men nu har vi även tid att åka ner innan till Aten för att boosta slemhinna intrauterin m östrogen om det skulle behövas. Sim sagt, peny är noga med att inte gå med slemhinnAn för länge även om kroppen är nedreglerad. Skönt va igång . Nu har kroppen bråkat med en lunginflammation och handleden så varit sänkt en tid. Äntligen fått remiss till handen, hoppas det går kvickt! Hoppas att detta dipp kan vara positivt ändå med immunförsvar lite svagare. kommer inte starta kortisonet än dock, väntar lite.

Du villsågärnsa räknar ner nu kan jag tro! Vad underbart. Tufft i värmen, tänkte på dig och läste era inlägg. Kram
  • Redan47

Javisst tiden går fortare än vad jag tänkt .... Det är så! Det är lika bra du är rejält detoxad efter din helvetes omgång! Så du är redo för en ny fräsch omgång!

Villsågärna : ohhhhh v 33, när som helst, typ. Iallafall om 5v ska väl Bambi hålla sig;))

• Redan47

Är det möjligt..,, ?

jag är nedreglerad, äter 6mg östrogen, jag känner en ägglossningsmol och typiska flytning i morse . Har ej kissat på Stickan för bekräftelse. Vad säger ni?

• Redan47

Tack tjejer för svar! Jag vill ju så gärna att slemhinnan får extra tid denna gång och att inte ÄL ska minska mitt fönster.

Men imorgon fått tid på VUL! Som en skänk fr ovan. Hoppas hoppas på goda nyheter.

Har bokat även till nästa vecka igen. Imorgon vet jag mer hur att fortsätta medicinering.

Nina; vad kul och spännande att vara på gång igen. Testköra systemet, det tror jag är en klok lösning och smart. Utomkveds två ggr efter varandra.... Näe det kan inte vara rimligt att det skule bli det. Så det bestämmer vi att det inte blir mer!

• Redan47

Det var inte ÄL!!! Puh! Men slemhinnan var 10mm. Jag fattar inget. Undrar om det verkligen är rätt mätningen. Hon har mätt förut och det stämt m kliniken. I och för sig en ny UL app.

Jag äter 6mg progynon. Enl gyn kan det faktiskt vara märket på östrogen som påverkar... Jag frågade. Har aldrig ätit den förut. Spännande har ny mätn nästa vecka.

• Redan47

Ja visst är det häftigt. Men var inte så bra vid första nedregleringen. Men.... Som min gyn frågade/sa.... Ska du gå till 1/9 med denna slemhinna nu...? Ikväll ett rödflaggat mail till peny, så får vi se... Gläds å ena sidan... Och andra sidan misstänksam m tekniken...

Kom på stt jag hittat en gyn till i krokarna som ställer upp på VUL, ringer imorgon dit, göra en parallell kontroll.

Häftigt !

• Redan47

Ja det är det. Mail skickat ikväll. Ringa den andra gyn imorgon och försöka göra en kontroll till. För är den 10mm= redo!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014