Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
villsågärna38 skrev 2014-02-21 10:42:55 följande:
Oj, oj... Låter dramatiskt Juliette!! Så typiskt med flödet också. Hoppas det går bra i slutändan. Stora kramar
Jag har gjort blodprover nu på tusen tester känns det som, 9 hela rör tog de på mig!! Ett från örat (??) som skulle testa koaguleringsförmågan. Hon fick sticka tre gånger i örat innan det kom något blod, men jag sa till henne att jag är så sprutvan vid det här laget (efter alla IVF:er, TSH-tester varje månad, akupunktur etc) så jag bryr mig inte. Hon var dock otroligt vänlig och hänsynsfull, och jag ska få svar på proverna på torsdag i nästa vecka.

Jag har precis gjort ett nytt mensprov som gick BRA
, flödet kommer igång så sakteligen. Har hällt i lite kokat och avsvalnat vatten i tuben och skakat om, så nu ser det bra ut :). Posten stänger inte på ett tag än, så det kommer säkert iväg idag om jag går nu. Ska packa in provet enligt alla konstens regler nu :)). Nyfken på vad Serum får fram!Kramar tillbaka!!

Irma01 skrev 2014-02-21 09:49:03 följande:
Pyret 77, välkommen!Juliette, herregud vad man inte ska behöva göra!
Nu är blodprovet till Serum ivägpostat, och jag kan bara vänta på svar från dom nu, samt övriga blodprover jag tagit idag. Har mailkontakt med 2 nya IVF-kliniker som verkar intressanta, men kan ju inte planera in ett nytt ET förrän jag vet vad proverna visar, om jag behöver antibiotika, hysteroskopi eller ännu värre.
, vilket annars ibland kan vara en biverkan av järntabletter. Äter dom fortarande! Hur pigg som helst nu, man blir trött av järnbrist.