Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Men vilken klantig sköterska fy förstår att du blir sänkt . Kram
Men vilken klantig sköterska fy förstår att du blir sänkt . Kram
Jo precis men tänkte på kostnader om man vill fortsätta efter dessa tre gånger då vi har fler befruktade ägg . . Nä kan säga att infon är väldigt sparsam ..
Mm känns tungt man vågar ju inte hoppas nu men vill ju hoppas. I morgon bitti så vet vi då ska testet göras nervöst som bara den ..
:) jag är steril pga sjuksdom som barn så då får man tre försök så Det är därför oxå som jag har dålig koll åh inte frågat om det :).. Kram
Ja tre försök med samma donator . Så hoppas att någon av de försöken kommer att lyckas . Oj va häftigt att människor ställer upp när andra har det svårt :). n
Okej . Antar att vi är motagarpar nummer ett. Då jag först ätit hormoner för att förbereda mig för att ta emot ägget. Sen var jag på undersökning åh de sa att de hittat en matchande donator till oss åh veckan efter det så blev ägget insatt. De sa få att det fanns fler embryo.
Hon har donerat en gång vad jag vet men av de äggen de fick så har vi ju fler försök . Det är då jag har förstått det iallefall. Ah okej mycket med allt det här jag får kolla upp allt mer efter jag vet vad utgången av första försöket kommer att visa. :) .
Nä ska inte varanågon specialdeal allt vad jag vet donatorn lämnar ägg åh av de äggen är det 3 försök så har jag förstått det. Beroende på hur många ägg de får av donatorn så klart . n
Är nog jag som förstått allt fel. Men en donator åh av de äggen de fick får man tre försök . No special delas alls för oss. Det är precis som för alla andra som gör det via landstinget antar jag . :)...
Ja det är psykolog samtal där pratar man om tankar funderingar osv de vill höra att man är på det klara med vad man ger sig in i åh att man har en sund inställning i princip :).. Sen ska de godkänna er åh sen sätts ev behandling in :). ...