• Pyret77

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Det var inte så farligt med själva införandet av ägget det var obehaglig men man grejar det jag gjorde det den 20 feb åh går nu åh väntar på testdagen så är lite före er men inte så mycket . Åh man är sjukt nervös svårt att vara lugn i det här[=72696960][quote-nick]bullenochgrisen skrev 2014-03-07 16:15:24 följande:[/quote-nick]Okej tack för förklaringen! Känns som att vi kommit fram ett steg längre nu :) men är fortfarande livrädd för införandet, kommer vara så rädd att få missfall att jag knappt kommer kunna njuta. Känner av rädslan redan nu så vill inte veta hur jag kommer känna sen :([/quote]

• Pyret77

Det var inte så farligt med själva införandet av ägget det var obehaglig men man grejar det jag gjorde det den 20 feb åh går nu åh väntar på testdagen så är lite före er men inte så mycket . Åh man är sjukt nervös svårt att vara lugn i det här

bullenochgrisen skrev 2014-03-07 16:15:24 följande:
    Okej tack för förklaringen! Känns som att vi kommit fram ett steg längre nu :) men är fortfarande livrädd för införandet, kommer vara så rädd att få missfall att jag knappt kommer kunna njuta. Känner av rädslan redan nu så vill inte veta hur jag kommer känna sen :(

• Pyret77

Ninacamilla : skönt att du fått någorlunda rätsida på allt. Åh att det är bättre nu :).. Vila åh ta hand om dig . Kram

• Pyret77

Gjorde testet nu i morse efter 16 dagar åh det visade tyvärr ingen graviditet :(..

• Pyret77

Tack :) mm känns trist :( men det är väll bara på det igen så snart det nu går.

villsågärna38 skrev 2014-03-08 08:37:20 följande:
    Nä va trist!! Tröstkram till dig!

• Pyret77

Tack jo det känns trist men som sagt bara på det igen optimisten i en ville ju art det skulle funka på första försöket.

Irma01 skrev 2014-03-08 12:40:14 följande:
    Pyret: beklagar att det var minus. Om det kan vara en tröst är det många av oss som gjorde flera försök innan det tog sig.

• Pyret77

Tack mm känns trist helt klart men det är bara på det igen ...

Jenkis skrev 2014-03-08 13:26:02 följande:
    Tråkigt! Styrkekram!

• Pyret77

Ja är trist men det är ju bara på det igen .. Skönt att du mår bättre kram

NinaCamilla skrev 2014-03-08 10:04:37 följande:
    Pyret: Kram och beklagar men det är bara försöka igen!

• Pyret77

Sluta att svara på skpklm alla ni här på forumet . Personen i fråga får ju en kick av att ni svarar. Åh kommer troligtvis att fortsätta med sina inlägg som är helt ovsentliga för detta forum.

• Pyret77

Ja personen i fråga är inte värd vår energi helt enkelt :)

Irma01 skrev 2014-03-09 00:58:02 följande:
    Håller helt med Pyret.

• Pyret77

Känns så jäkla trist just. De fick 7 ägg från donatorn som de befruktade åh så finns inga av de äggen kvar de har inte fryst ett enda ägg så nu ska man vänta på ny donator ..

• Pyret77

Nä har inget manlig faktor men ska helt klart fråga om det där icsi kan ju vara värt det .. Gör en ny igen vad är icsi? :). Ja nu va ju man igång åh ville bara köra på tycker oxå det är fel av den att ge infon om att de har så många ägg. Det gav ju oss värsta förhoppningarna till att det finns om det förta försöket inte skulle funka. fy

villsågärna38 skrev 2014-03-10 13:09:17 följande:
    Nä va tråkigt att de inte var tillräckligt bra att frysa. Fy va trist!! Har ni även manlig faktor? Kanske ska ni göra icsi nästa gång om ni inte gjorde det. Min mans spermieprov godkändes under vår utredning men när vi började med ivfer märkte vi att det inte funkade nåt bra om de inte gjorde icsi. Testerna man gör under utredningen tar ju inte reda på allt. Kan vara något att diskutera med läkaren iaf. Hoppas på bättre lycka nästa gång! Kram

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014