• Jag är bara jag

När skall man börja med Progesteronkräm?

Dina värden kan ju inte alls vara bra om du inte har äl så i så fall har du missuppfattat. Din oregelbunda mens är bevis på nåt fel med äl. Vissa påstår att man kan framkalla äl eller mens med progesteronkrämen,men jag undrar jag... Bättre testa rosenrot och munkpeppar i så fall tills du får mer hjälp av vården. Får du äl av pergo då? Fina ägg kan man inte veta att man har förrän man gjort IVF och inte ens då vet man förrän man verkligen fått barn. Dock är de flesta med PCO-som jag antar du har?- mer fertil än andra när de väl har äl så det finns gott hopp. {#emotions_dlg.flower}

• Jag är bara jag

Vilket värde var 4? Progesteron kan visst mätas och är bevis på om man haft äl eller inte så det provet bör du ha tagit eller borde verkligen ta,kanske flera gånger. Din cykel tyder på nåt fel,även det faktum att du inte ens fick äl av pergo. Vad säger läkaren nu då? Ska ni övergå direkt på IVF eller testa sprutor först?

R.r och ac kan ge äl och kortare cykler,speciellt ac som t.o.m används utomlands som medicin. Värt testa i väntan på annan hjälp.

Svar på tråden När skall man börja med Progesteronkräm?