hurgör ni vid nattning?
Hej. jag är inte mamma själv men bor tillsammans med en kille som har barn varannan helg. en tjej på snart tre år. jag undrar lite hur ni gör vid nattning? Hur gammalt barnet är och hur och när ni i så fall började göra på det viset. eftersom att jag inte har barn själv aå har jag inte " mina metoder" men jag kan förklara lite hur min sambo gör, vid ca. 19.30 får lilltjejen välling i soffan framför barnprogram, hon har svårt att sitta still långa perioder så hon flyger mest omkring här hemma. vid ca. 20 är det nattning. då ligger hon i sin säng och han i våran säng brevid. där fortsätter hon leka med fötter pch händer och bökar omkring i sängen. fortfarande svårt att komma till ro. Min sambo får helatiden säga att hon ska ligga ner i sängen och inte leka. tillslut får han låtsas sova så hon ajälv kan böka runt som hon vill och sen somna av utmattning, då är klockan 21. Är det så här en nattning ser ut undrar jag? Jag har som sagt inget att gå på för jag är inte mamma själv, men hade jag haft barn så hade jag inte gjort på det här sättet. eller vad tycker ni?