• Anonym (s)

han vill aldrig

Min sambo (28-årig kille) vill aldrig ha sex och jag menar verkligen aldrig. Att vi har barn har varken försämrat/förbättrat sexlivet. Det är helt dött jag bråkar, skriker, hotar, väntar osv prövat allt känns det som. Sex har alltid varit sjuuukt viktigt för mig så det här 3-åriga förhållandet har varit hemskt, på sexfronten alltså.. Måste ju vara fel på honom ung kille som tappat all sexuell lust?? Men vägrar gå till läkare vad kan man göra? Han lust är totalt bortblåst han rör aldrig sig själv längre heller. Första halvåret tillsammans hade vi massa sex sen började alla jäkla ursäkter. Han gick upp en del i vikt och vet att han ejär nöjd med sin vikt men alltså jag vet varken ut eller in. Har sagt att jag kan ju inte leva hela livet med nån utan att ha sex det är ju helt sjukt. Nu har vi sex en gång i mån kanske när jag tjatat sönder han. Blir galen!!

• Svar på tråden han vill aldrig
  • intetnyttpåplusfronten

Tjat hjälper inte, då blir han bara avtänd. 
    Om han varit sån redan efter ett halvår ihop, varför i hela friden stannade du då kvar? Och varför skaffade du barn med honom??
    Hur vet du att han inte rör sig själv? Om du är helt säker på att han inte gör det (de brukar ju inte flasha med att de gör det precis) så kanske det är läge att gå till en doktor och kolla testosteronnivån? 

Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
Svar på tråden han vill aldrig