Inlägg från: LillGris |Visa alla inlägg
  • LillGris

Min vän kommenterade att min pojkvän har en tatuering på halsen?

Hon har väl fördomar om folk med synliga tatueringar, bara. Skit i det. Om man är en bra kille eller ej sitter garanterat inte i huden.

• LillGris
    tobbebobbe skrev 2013-10-14 08:49:57 följande:
    Nej, det sitter inte i huden, men väl i huvudet. Nån som väljer att skaffa synliga tatueringar har uppenbarligen en inställning som inte alltid går ihop med alla arbetsplatser osv.

Absolut men alla vill inte ha ett jobb där man inte får se ut som man vill. Jag är rörmokare, min chef skiter fullkomligt i om jag är tatuerad och har crazy hår t ex.
  • LillGris
    straw2008 skrev 2013-10-14 10:21:39 följande:
    För mig klingar halstatuering eller synlig tatuering över huvud taget men brist på högre utb. dålig kontakt med sina föräldrar samt lågstatusyrken typ lager lastbil osv. Dvs ingen som haft vett att lära en något, inspirerat en till något typ. Har aldrig träffat någon med tatueringar i ansikte eller hals på en seriös arbetsposition som krävt utb.

fast vet du? Nån ska göra de jobben också. Alla vill inte utbilda sig till något skrivbordsjobb, och det tror jag vi alla ska vara glada för. Jag har ingen akademisk utbildning men är verkligen inte obildad. Eller outbildad för den delen. Tvärtom, jag har fem års lärlingsutbildning i ryggen.
Svar på tråden Min vän kommenterade att min pojkvän har en tatuering på halsen?