Inlägg från: Anonym (vojne) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vojne)

Min vän kommenterade att min pojkvän har en tatuering på halsen?

Vitrysk hockeyhjälte skrev 2013-10-15 10:11:26 följande:
    Ja jävlar. Snart får vi väl en finansminister som går med hästsvans och ring i örat också, det vore ju hemskt.
    Hur stor invandring bedömer du att ett land behöver ha för att det ska kunna skaffa sig pizza?

Eller ve och fasa homosexuella ministrar.
  • Anonym (vojne)
    Petrol skrev 2013-10-15 11:39:00 följande:
    I mitt stilla sinne undrar jag  om de flesta du mött har skaffat sig en ansiktstatuering på grund av att de är kriminella, eller om de blivit kriminella på grund av sin ansiktstatuering? Eller om de hade varit kriminella i vilket fall och att anledningen till att de råkar vara överrepresenterade bland dem som har ansiktstatueringar (om det nu är så, jag har väldigt svårt att tro att det finns någon statistik som stödje varken dig eller mig här) på grund av att ansiktstatueringar generellt inte tas emot med öppna armar och att det därför ganska naturligt blir dem som inte upplever att de har så mycket att förlora på en ansiktstatuering också blir de som skaffar en? Lite generellt spekulerat alltså. Jag säger inte att något av alternativen är rätt, men du bör ju kanske se det orimliga med det första stycket iallafall?

Eller så umgås anonym mest med kriminella.
Svar på tråden Min vän kommenterade att min pojkvän har en tatuering på halsen?