Anonym (badguy?) skrev 2013-10-15 16:43:48 följande:
Första länken fungerade inte. Som flera redan har sagt är halstatueringar fortfarande sällsynta bland "vanligt" folk. Har träffat flera som har i princip hela kroppen täckt av tatueringar, men inte halsen. Det tror jag beror på att halstatueringar fortfarande kopplas till gängmedlemskap, vilket de flesta inte vill förknippas med. Om en person inte skulle ha några problem med att förknippas med det skulle jag undra vilka värderingar han har, men jag är självklart öppen för att bli motbevisad. Sen beror det ju på vad motivet är: milsvid skillnad mellan "Mamma

" och någon hårdare symbol.
Om man kopierar in den fungerar den:)
Träffar du många gängmedlemmar fresten? jag tycker mig se åtminstone någon dagligen med en tatuering på halsen, och jag tror skillnaden mellan mig, och många i tråden är så enkelt att jag inte utgår från att de är gängmedlemmar pga deras tatuering, medan vissa andra helt kallt räknar med det tills motsatsen är bevisad.
För ska jag vara helt ärlig så är jag själv inte organiserat kriminell, och jag har stora svårigheter att tro att någon eller iaf väldigt få i den här tråden är det och faktiskt har någon aning om alls vilka medlemmar de kriminella gängen som finns i sverige har annat än några topshots som råkar synas i tidningarna ibland.