Te är mitt liv, en väldigt central del av mitt liv: fruksot och te, lunch och te, kvällsmat och te, litteratur och te, film och te, musik och te....ja ni förstår
Sir Williams är väldigt gott, men lite menlöst. Spirulina känner jag inte till dock. Inget är dock som en kopp rykande Lapsang. Mer tjära till folket!
Jo Lapsang är supergott faktiskt :) spirulina är vitt te, jag brukar dricka det innan jag går och lägger mig för då är jag alltid så tesugen men kan inte sova på svart te :)
De flesta kaffedrickare jag känner säger att de i början tyckte att kaffe smakade apa, men att de "tränade upp sig" till att gilla smaken och sen var fast? Var det så för er med? Samma säger öldrickare.
Nja, jag gillade inte svart kaffe i början men med mjölk gillade jag det. Nu avskyr jag kaffe med mjölk..
Hört många säga så ;) Själv förstår jag inte varför man fortsätter att dricka när man inte gillar det. Dricker inte kaffe eller alkohol av den aledningen ;)
Haha men jag gillade det, om det var mjölk i, det brhövde jag inte vänja mig vid :) sen blev jag gravid och spydde som en gris av kaffe med mjölk, så då blev det svart ;)
Samma här. Slutade med mjölk när jag blev vegan, och led av svart kaffe ett tag innan jag vande mig. Prövade med mjölk igen när jag slutade vara vegan och tyckte att det smakade för jävligt...
Mm jag råkade ta sambons kaffekopp idag, med mjölk, ingen hit direkt :/ eller som min käre far som petade ned två sockerbitar i mitt kaffe, uck!!