Inlägg från: LadyViolette |Visa alla inlägg
  • LadyViolette

Vad tycker ni om denna idé att få ihop pengar?

Jag undrar också vem som skulle vilja bidra? Om man vill bidra till något så kan man skaffa fadderbarn, eller skänka pengar för att rädda både djur och regnskogar. Jag har också tre barn, (snart fyra) inte går jag runt och tigger för det, jag sparar som normalt folk. 

• LadyViolette
    Fridaa87 skrev 2013-10-14 12:32:58 följande:
    Utgår från att ingen här provat den idén tidigare... har någon något annat förslag på hur man "privat" kan få en sponsor eller bidrag eller liknande för detta ändamål/projekt?
    Ta lån och bygg en studio och hyr ut den när ni själva inte använder den för att få igen pengar. 
  • LadyViolette
    Fridaa87 skrev 2013-10-14 12:36:00 följande:
    Läs inlägget i starten!
    Klart som tusan man sparar pengar MEN detta var en IDÈ, den som inte tycker detta är bra kan gå förbi detta forum obemärkt 
    Men dumt att fråga om åsikter om man egentligen inte vill ha dom, utan endast medhåll  
    Du frågar faktiskt i rubriken vad andra tycker  

• LadyViolette
    pluvdo skrev 2013-10-14 12:38:48 följande:
    Haha. "Om ni ogillar vår idé så vill jag inte att ni svarar.

Så, vad tycker ni om vår idé?"
    Jag får inte svara  
  • LadyViolette
    Pampim skrev 2013-10-14 12:42:16 följande:
    Alla som hånar och tramsar om "vem skulle ställa upp på det?" är obildade och har nog inte hört talas om begreppet crowdfunding.

entreprenor24.se/nyheter/3201-fixa-startkapit.../
    " Vanligtvis sker det genom att man erbjuder företagets produkter eller andra gåvor i utbyte mot startkapitalet."

Vad ska man få i utbyte i detta fall menar du?  
Svar på tråden Vad tycker ni om denna idé att få ihop pengar?