• Anonym (24?)

Hej

Hejsan 
    Jag är en kvinna på 24 år och jag har pendlat i vikt i alla mina år. Jag har inga problem att hittas ställningar eller killar. Jag har alltid känt mig äcklig även om jag fått höra av Ex och min Partner att jag är en av de renligaste människor de känner för att jag testar mig ofta för sjukdomar även om jag har ett förhållande testar jag mig en gång i halvåret för att vara säker att jag inte har fått något samt att jag duschar ofta..Får ofta höra att jag luktar gott och är fin Osv.
    Grejen är att nu de senaste 2 åren har jag gått upp 45 kg och innan vägde jag nittio och då hade jag precis börjat gå ner i vikt och var relativt nöjd sexlivet hade blivit bättre men även då kunde jag bli äcklad av mig själv om någon tog på mig på fel sätt vilket gjort att de killar jag varit med har haft svårt att veta när jag vill ha sex och har därför låtit mig ta allt ansvar för det. vilket jag förstår men det gör att jag känner mig ännu äckligare.
    Jag vet inte riktigt vad jag skall göra en sak är ju att gå ner i vikt men det tar tid och det händer inte på en dag så jag vill gärna ha ett sexliv innan dess.
     Hjälp!

Svar på tråden Hej