Bastu sex
Någon som vill dela med sig av deras upplevelse i bastun
Någon som vill dela med sig av deras upplevelse i bastun
Hmm... Man skulle ju kunna tro att det är jävligt hett och svettigt - på ett nice sätt... Men det är egentligen bara ansträngande, fan känns ju som hjärtat ska lägga av och man ska dö på kuppen.. :-/ Mitt tips, spara sexet till duschen efteråt..
Bastu sex har jag inte varit inne i på ett tag nu, brukar oftast sitta i bastu två eller tre.
Var väl som någon skrev mest jobbigt men sex är ju alltid skönt om man är kåt så.. ;) fick dock ha dörren öppen!
Oj oj. . Låter som ni har mycket att berätta,,någon sex historia då
Gillar att sexa i bastun, har gjort det flera ggr, dock ingen offentlig än... Var på skidsemester med en annan familj i en stuga. Då passade jag och frugan på att sexa där inne flera ggr. Slickade henne när hon låg på övre laven, hon sög när jag stod framför henne för att avsluta bakifrån... sprutade dock i henne bakifrån i duschen.
Tycker det är riktigt nice i bastun. Hade varit spännande om det andra paret gjort oss sällskap kanske :p
Jag gjorde det för antal års sedan och det är föööör varmt , blir inte samma sak som i en bastu som ex i soffan eller i sovrummet. Det är jobbigt :P
Jag har haft det en gång och det var med en arbetskamrat på en resa med jobbet,jag slickade henne länge och jag vart så kåt av att känna hur våt och varm hon vart av det
Basta med min sambo en en Annans man hon låg o sov i deras säng på andra våningen :) jag satt naken ensam först efter en stund kom min sambo o 2 SEK efte honom så kom den andra manen o alla satt nakna o efter enstund så börjar jag sära på benen för o få in luft o kunna torka svetten osv men då blev killarna kåta jag va redan kåt så :) o då slänger den andra manen ur sig ja det är väll bara o h dubbelmacka då hahaha o jag börja leka med min sambo o han med mig o sen va den andra oxå igång hihi gick kanon helt underbart o sen duscha vi ihop o sen såg porr o höll på o sen förförde jag min sambo igen ensamma :)
Detta samtals ämne dog ut , trist
Som finne har jag haft mycket bastusex, då vi förstås har egen bastu. Ibland blir det lite varmt, men då är de bara att öppna dörren lite :)
(Värmer upp denna bastutråd!)
Sex i bastun tycker jag är kanon! Varmt och svettigt, javisst, men det är jäkligt upphetsande! Man kan ju ha lite lägre temperatur eller öppna dörren lite, som någon föreslog. Sedan kanske man inte direkt orkar med något maratonsex direkt, men en het snabbis funkar utmärkt! Jag tror knappt hustrun och jag någon gång klarat av att basta utan att ha sex eller åtminstone pullat/runkat varandra! När vi haft en bastu för oss själva vill säga...
Har tyvärr ingen egen bastu. Men just nu håller vi på att renovera vårt badrum. Och japp - vi bygger en bastu!!
Jag och min fru debuterade med sex med andra i en bastu.
Var på en fest och frun blev lite fyllekåt. Vi började prata med en man och det ena ledde till det andra och det visade sig att enda stället vi kunde få lite avskildhet var i bastun.
Den hade inte använts på någon timme så den var inte så varm vilket var perfekt.
Jag tog frun bakifrån och hon sög den andre och sedan bytte vi plats.
Försökte med en dp men det gick inte så bra.
Jag och frun skulle inviga bastun. Först öste vi på ånga för att kolla vem som tål mest....klart jag vann. Sedan lade hon sig raklång och jag stog bredvid och smekte hennes svettiga kropp. Hon stönade bra och bresade så jag kom åt på alla ställen. Kuken reste sig och jag blev hård som ett hammarskaft. Hon ställer sig på knä på den undre laven och bresar och svankar rejält. Fittan är våt och svullen. Jag för sakta in min hårda kuk och hon stönar. Pungen hänger och gungar med så härligt. Hon sätter ner en hand och gnuggar klitoris och smarschar pungen ibland. Jag pumpar henne hårdare och hårdare. Hon stönar och jag flåsar. Börjar känna mig andfådd och lite yr. Hjärtat klappar i 180, jag får svårt att andas... jag måste ut duscha kallt och lägga mig ner. Så klart sviker ståndet och frun får pulla själv för att komma. Jag kunde inte ha sex mer den dagen. Och jag har ALDRIG sex i bastun igen.
Men jag satt längst när vi tävlade om vem som tålde värmen bäst!!!