Någon som levt med en haschrökare!
Anonym (kan vara) skrev 2013-10-22 16:50:31 följande:
Jag dejtade en kille i över ett år som rökte på, sedan en till. Korkad tjej, jaja. Det pratas om att cannabis skulle vara bättre än alkohol, och det kanske stämmer om det handlar om typ helger. Men det jag upplevde var fan ingen lek.Opålitlig, nonchalant, noll planering, glömsk, det löser sig-resonemang, VÄLDIGT måna om ensamtid med "grabbarna".
Jag gör ALDRIG om det igen.
När de var rena var de underbara och totala motsatsen till det ovannämnda, alltså helt fantastiska. När de var höga var de riktiga svin, men fattade det inte själva.
Folk som har rökt för mycket för länge kan jag hålla med om kan ibland få en nonchalant inställning till livet, arbetsminnet kan även ta tillfällig skada, om man tycker att det är illa så har man aldrig sett nån konsumera alkohol i samma omfattning.
Under tiden folk kan bli lite flummiga och glömska av att röka så omvandlas folk till aggressiva arroganta svin med gudkomplex av flaskan.
Ts, av din ts att döma så försöker du hitta nån skenanledning till att släta över faktum att din man är ett egoistiskt svin som behandlar dig som du låter han behandla dig.
Låter som du skäller på fel träd och hoppas att om det är cannabis med i bilden så kan du fokusera på det och eventuellt forcera fram bättre beteende från han,, är man ett svin så är man det vare sig man röker eller ej.