• Stargirlie

Om det fanns en speciell barnmjölk med extra kalcium och vitaminer för barn mellan 1-12 år, skulle du köpa den?

Hej 
    Jag gör en undersökning för en skoluppgift där vi ska lansera en ny produkt.
    Det har kommit en ny mjölk anpassad för kvinnor och jag tänkte att det kanske skulle finnas marknad för en barnmjölk.
    Jag tänkte att barnmjölken skulle vara med extra kalcium och vitaminer och vara inriktad för barn i åldrarna 1-12 år.
    Tack för att vill vara med i undersökningen! 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om det fanns en speciell barnmjölk med extra kalcium och vitaminer för barn mellan 1-12 år, skulle du köpa den?
  • fridlyst

Nej! Vitaminer o dyl ska ätas i sitt rätta sammanhang annars kan de vara skadliga.

• fluu
    fridlyst skrev 2013-10-15 21:36:17 följande:
    Nej! Vitaminer o dyl ska ätas i sitt rätta sammanhang annars kan de vara skadliga.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Selfish Geene

Håller med ovanstående, främst för att barn generellt inte har vitamin- eller kalcium-brist

Fnissade hejdlöst första gången jag såg reklamen för "female-mjölk" och kräktes lite i munnen när tankarna osökt gled in på den självklara uppföljaren "mans-mjölk"

Svar på tråden Om det fanns en speciell barnmjölk med extra kalcium och vitaminer för barn mellan 1-12 år, skulle du köpa den?