Inlägg från: Nathexxx |Visa alla inlägg
  • Nathexxx

Planerar syskon, fler? ( PCO)

Hej!

Har tre barn ifrån ett tidigare förhållande, första pojken tog 36 månader flera omgångar med pergotime och slutligen med puregonsprutor , tog sig på 3 sprutbehandlingen.

Därefter kom syskonen tätt efter.. med pergotime.

Nu är jag i en ny relation och fick börja med dubbelkur pergotime direkt.
    Just nu på 4 kuren , men har bara haft ett registrerat utslag på ägglossning.

Har haft PCO diagnos sedan jag var 15 år.. dock normalviktig idag.

Flera som ger sig in i syskjonverkstan?
  • Svar på tråden Planerar syskon, fler? ( PCO)
  • Nathexxx

Åh va kul med fler som försöker :) I tidigare behandlingar har mensen dykt upp som en klocka med pergotime. men denna ggn är mensen oregelbunden trotts pergo. Känns som de tar sån tid för en cykel att passera.. jag är idag på dag 11 dubbeldos dag 5-9, hade världens värk ryggslutet igår ... hoppas de är ägglossning på ggn.. Synd bara att jag blir väääärldens pms kärring utav de också..

• Nathexxx

Sen , denna kur va jag hos läkaren dag 18 o han såg ett mega fint ägg, blev hemskickad med ovitrelle spruta. Tidigare har jag fått vid dag 16-19

• Nathexxx

Åh håller tummarna. Trotts jag fick ett bra ägg föra omgången dubbelkur pergotime och avslutade med ovitrelle så blev de inget denna månaden. mensen kom exakt på sin dag.

Nu har jag precis avslutat en TRIPPEL pergotimekur, nästa steg är spolning av äggledarna och puregonsprutor.

Ska på vul den 21/11 (dag14) bara hoppas man ser nått intressant

Svar på tråden Planerar syskon, fler? ( PCO)