Soppa som förbränner?
Undrar om nån har nått bra recept på det??
tacksam för svar!
Undrar om nån har nått bra recept på det??
tacksam för svar!
Förbränner vad? Eller menar du en soppa som dels ger näring men sen också tar bort lite fett på dig?
förbränner fett alltså=)...glömde ja ju skriva !!
Jadu det finns nog inte men om du minskar matintaget med soppor så kommer nog kroppen förbruka det som finns lagrat
Fanns ju en soppdiet som var poppis för ett antal år sedan. Jag tror att soppan bestod av vitkål, lök, selleri, krossad tomat och lite kryddor.
hittade en www-adress:
http://soppdiet.se/
//Jenni
ahh ska kolla detta! tack
Jag kör min första dag med soppan idag :) Satt här och letade efter någon "sopptråd"
ahh kan du inte berätta hur det går??=) kul o se om den funkar!=)
Det ska jag absolut göra :)
Skulle nog tipsa om en soppa på rotgrönsaker, vatten lite buljong och tärna i rotgrönsaker men inte potatis. Toppa sedan med ett pocherat ägg för att få i dig lite protein. Få kalorier, gott, enkelt och nyttigt.
Att förbränna fett är enklast genom att äta mindre kalorier än vad du gör av med. Då kommer kroppen sedan att ta av reserverna efter ett tag. Viktigt är att röra på sig så att inte kroppen tar av musklerna istället.
Sjukhussoppan. Den garanterar 4-7 kilo på en vecka plus att kroppen renas
Oj såg att någon redan tipsat
Ts har du följt länken som du blev tipsad om? Det är den soppan jag också tänkte på. Den är inte jättegod men verkligen inte äcklig heller. Man går ner supermycket plus att min hy och kropp blev mycket bättre. Annars vet jag bara att den heter sjukhussoppan (framtagen av typ karolinska för viktnedgång för verkligt feta människor som behövde hjälp).
Googlade sjukhussoppa och den kom upp direkt. Lycka till! Har förresten en kompis som följde detta en vecka i somras, hon gick ner 8 kilo och har behållit den vikten. Nu var soppveckan bara en snabbstart för henne men ändå
ska absolut kolla in alla tips jag fått här!
jätte tacksam!=)