Första barnet bf i juli 2014
Hej Hoppar in i tråden. Jag och min sambo plussade idag. Så det ser enligt uträkningar ut att bli BF den 3juli 2014. :):):):) Så rädd att det skall bli missfall innan då vi fick det väldigt tidigt i mars.. Nu ny tag.
Hej Hoppar in i tråden. Jag och min sambo plussade idag. Så det ser enligt uträkningar ut att bli BF den 3juli 2014. :):):):) Så rädd att det skall bli missfall innan då vi fick det väldigt tidigt i mars.. Nu ny tag.
Igår och idag har jag ett väldigt illamående från och till under dagen och molande värk i livmodern.
Graviditeten har fått hjälp genom en provrörsbefruktning med två ägg insatta- så nu går tankarna kring om det blir ett eller två barn som tagit sig :)
Tusen tack!!
Att få två är lite skrämmande- men det hade också låtit oss slippa allt vad provrör innebär sedan.
Önskar nästan att jag kände illamående konstant för att säkra att allt går som det ska ;)
Verkligen :)
Hur känner du dig
Avundsjuk på era symtom- idag har jag inte känt något :(
Tid för vul den 20/11.. Otroligt långt dit :/
Läste att man kan dricka 2l Cola/dag utan att det överskrider någon fara.. Men det är väl inte att rekommendera.
=71553989][quote-nick]malin1985 skrev 2013-11-01 19:24:19 följande:[/quote-nick]Nån som har koll på hur mycket koffein de e i ett glas cola? Idag har jag druckit 1 kopp kaffe o sammanlagt 3 glas cola. Funderar på om de kanske e för mkt koffein på en dag ?[/quote]
Idag är det extrem lycka. Efter besök och fått gjort ett vul i vecka 8+5 så konstaterades det att vi väntar tvillingar :)
Efter nästan fyra års arbete med barntillverkning så tog sig vårt sista landstingsförsök genom provrörsbehandling. De satte in två embryon då oddsen var så små- och bägge var av guldkvalite och ville flytta in. :)
Senare dagarna lider jag av ett illamående bortom denna värld så jag anade väl något :)
Nu var det äntligen vår tur!
Är som tidigare nämnt gravid med tvillingar (9+3) och i lördags natt fick jag en stor blödning. Blev livrädd och vi alla vet ju vad det brukar betyda.. Men trots en rejäl blödning med färskt blöd så låg tvillingarna oberörda och vinkade till mig på gynakutens ultraljud :) Starka pyren klarar allt! Och efter detta mår jag inte längre illa. Mår prima med en säker graviditet enlighet läkaren :)
Hej. Jag blödde själv under en natt i vecka 9... Åkte och satte mig på gynakutens dagen efteråt för kontroll.. Men där pickade mina två små fortfarande.. Och nu växer dem sig stora.. Så visst kan man blöda... Även mer än en liten blödning som man oftast läser om..
Vecka 12 +2 idag... Börjar känna att oron släpper och att jag tillåts att känna mig gravid. Har fått se mina tvillingar flera gånger och dem mår fint :)