Inlägg från: Turvion |Visa alla inlägg
  • Turvion

Första barnet bf i juli 2014

Följer med här då jag :) plussat på tre stickor idag, bim-3 kanske, såååå glad! BF 6 juli enligt Vi Föräldrars 'kalender'. Min sambo och jag bor ihop jag är 21år och han är 25 år, vårt tredje försök var detta, iväg och köpa digitalt i helgen också :D
    Har kissat ooootroligt mycket senaste dagarna, känner en light-version av mensvärk mest på vänster sida, ömma bröst och tycker inte att någon mat smakar någonting :S 

• Turvion

Någon mer här som har/haft väldigt ont i nedre delen av magen? Som mensvärk, har vaknat inatt av att jag har haft jätteont och de har varat i ca 15-45 sekunder som kramp sen går de över och kommer tillbaka. Har haft så hela dagen och mår väldigt illa och kissar ovanligt många gånger.

• Turvion

Jag mår illa, spydde strax efter lunch på jobbet så jag sa att jag vart magsjuk och gick hem. Har lite molvärk idag men inte så att de gör ont-ont :) Ringde mvc och ska på hälsosamtal i grupp fredag 15/11 och inskrivning 9/12. Är i V6 (5+3) enligt dem per telefon, kissnödig heeela tiden men glad som aldrig förr :)

• Turvion

Känner igen illamåendet! Är hemma från jobbet idag med, har så otroligt ömma och varma bröst också, och skulle nog påstå att magen växt lite :o

• Turvion

MissUnik: ja brösten! Köpte en mjuk ovadderad skön men galet osexig bh igår och jag kan inte ta någonstans på brösten utan att det gör äckligt ont och min sambo tycker det är jätteroligt haha, stora har de blivit också, hade C-kupa innan nu D.. Men får se de positiva, kroppen vet att här ska det produceras mjölk! ð??

• Turvion

Scarlett01: jag hade väldigt ont häromdagen, i högst 1,5 dygn igår hade jag lite ont till och från, idag har jag känt av det två gånger men inget som gör ont-ont.

Såjävlaneggo: grattis och välkommen :)

• Turvion

Någon av er som också har tänkt på namn till lillen?:) Vill ni även kolla könet?:)

• Turvion

Ja vi ska också ta reda på om det är en tjej eller kille och vi har redan kommit fram till två pojknamn och ett flicknamn ð??? hur ska vi kunna hålla oss fram till inskrivning, eller hälsosamtalet nästa vecka, kan inte tänka eller prata om något annat ð??

• Turvion

Såjävlaneggo: skönt att höra att alla tog det bra:) jag är rätt nervös att berätta för min familj då jag är 21, men vi bor ihop i en bostadsrätt, 2a på 65kvm. Båda har fasta jobb, bil och körkort men ah.. Vet inte hur jag ska lägga upp det direkt :/

• Turvion

Ah de som gör att jag oroar mig är att vi 'bara' varit tsm i två år i december, men vi vill självklart ha barn nu och både jag och min sambo är jätteglada. Dock när jag fick mf i våras blev min mamma helt skogstokig för att jag var oansvarig osv men då bodde vi inte ihop och jag hade inte så bra lön då som nu.. Sen är jag yngst av mina syskon och ingen av dem har barn än, storasyster 27 år och storebror 25 år så känns lite tokigt eftersom de båda också har stabila förhållanden med sina partners :P

Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014