effe skrev 2013-11-08 13:14:57 följande:
Ja det är jätte jobbigt att sluta röka.. haft riktigt svårt.. men det blir lätt när man tänker på anledningen till att man slutat. är uppe i 8 dagar nu...
sen ang. sex.. jag har varit super trött varje dag efter jobb.. så när jag kommer hem från jobb så går jag å lägger mig i stort sett för att jag inte orkar.. så det har inte blivit så mycket sex för vår del... men min sambo har sagt att han känner sig mer tänd på mig när han vet att jag är gravid.. typ, han tycker jag luktar mycket godare? haha fattar inte riktigt vad han menar.. men han har bara sagt att han tycker jag blivit sexigare på något sätt.
Bra! Längtar tills jag med är uppe i många dagar och det blir lättare :)
Vi har inte heller haft sex sen jag fick reda på det, mest för att min man är konstigt sjuk på något sätt och inte har fått tid till doktorn än. men också för att jag har varit jättetrött och inte direkt varit sugen. Men idag har jag varit jättesugen så jag hoppas på lite mys ikväll :P
Det med din lukt låter ju som det sägs att män känner när vi kvinnor har ägglossning, det sägs ju att vi blir mer attraktiva då för männen, men det kanske stämmer för dig som gravid med? :) Härligt att han känner så ju! :)