Första barnet bf i juli 2014
Hoppar in här nu efter att ha "tjyvläst" ett bra tag :)
Är i vecka 7 (6+1) nu och har bokat in vul privat imorgon för att förhoppningsvis få se ett hjärta.
Har haft ett ma tidigare och ett avbrytande/missfall v15 pga avvikelser på fostret, det dog dock dagen innan avbrytandet
Känner mig ändå inte orolig den här gången av någon anledning.
Har jätte problem med illamående främst vid lunch och på kvällen :( Fått lergigan utskrivet, de håller iaf kräket borta, och så att jag kan få i mig lite mat osv, blir helt skakig och svettig ibland när ja får en illamåendeattack..
Sen får ja kliva upp ungefär 4 ggr på natten, kissa, äta försöka sova om. Får jätte ont i magen om jag inte äter, precis sådär de kan va om man inte ätit på jätte länge och är jättehungrig även fast ja ätit bara någon timme innan, någon annan som får så? Kan ni somna om utan att äta något?
Lever typ på smörgåsrån, riskakor och risifrutti om kvällarna/nätterna.. Annars är det halstabletter, tuggummi och turkiskpeppar godisar som håller bort det värsta ¨på dagen :)
Har även riktigt jobbig molvärk till och från, mest på natten, kan vakna ibland av att det molar så mycket :S inte så roligt..