Inlägg från: millan1980 |Visa alla inlägg
  • millan1980

Första barnet bf i juli 2014

Jag hänger gärna på här jag också Solig. Fick Plus i morse Glad  på BIM-1. Jag & sambon har försökt sen i juni, så på 5:e försöket lyckades det bli ett plus. Det blir vårt första barn. BF beräknat till 6 juli enligt gravidverktyget här på FL.

• millan1980

Missunik: Jag känner oxå den där underliga känslan i magen, hungrig eller illamående....Svårt att avgöra vad som är vad.

• millan1980

Orolig! Fick en blödning nu idag på självaste BIM-dagen för en liten stund sedan. Fick panik, tog gravtest, som visade positivt. Men det kan ju ändå vara ett missfall på gång Rynkar på näsan, fast hormonnivåerna finns kvar. Eller så är det förhoppningsvis så att kroppen inte fattat att man är gravid och att det är mensen som ändå kommer....Så nervös för att det är ett missfall, har inte ont i magen eller så. Fortfarande öm i brösten. Är väl bara att avvakta och se vad som händer....

• millan1980

Håller med er andra att det är svårt att fokusera på jobbet vi tänkte berätta genom att ge en present i form av en litet bodyplagg med texten världens bästa mormor, morfar och farmor. En av var sort

• millan1980

I morse kände jag rejält illamående. Fick bara i mig en smörgås. Sen efter frukost och fram tills nu känner jag mig illamående och lite frusen.

• millan1980

Idag är det en vecka sedan jag fick mitt plus och det är en helt underbar känsla i kroppen när man tänker på att man är gravid. Men jag har ändå så svårt att faktiskt fatta det ð???. Det känns så overkligt ð???.

• millan1980

Det var pirrigt att ringa barnmorskan man är ju inte direkt van att säga ordet gravid om sig själv. Så nu är ett hälsosamtal inbokat nästa vecka på onsdag. Kanske blir lättare och förstå att man faktiskt är gravid när man varit till barnmorskan

• millan1980

Qhuiii: jag har idag gått in i vecka 6 (5+0). Än så länge har jag bara extremt ömma bröst och är jättetrött på kvällen efter jobbet. Noll energi kvar. Hade förra veckan lite lätt illamående, så jag hoppas verkligen jag slipper illamåendet och framförallt från att spy, som är min absolut största fobi.

• millan1980

Såjälvaneggo: då är vi på samma dag och har samma BF antar jag Jag är idag onsdag på vecka 5+2. Fick också gravid 2-3 på Clearblues när vi testade för 1,5 vecka sen. Idag börjar illamående göra sig till känna. Annars bara extremt trött på kvällarna.

Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014