Första barnet bf i juli 2014
mmod skrev 2013-11-26 09:53:47 följande:
Effe: jag har också fått upp i vikt :( i början var jag as svullen och använde endast leggings men nu känner jag mig inte lika svullen längre...men antar ett beror på att jag blivit van med hur min kropp ser ut nu :) ibland känner jag mig inte alls gravid...då får jag nypa tag i brösten och känna om det ömmar men har dock illamåendet kvar som är ganska starkt så borde illamåendet tveka :) sa till killen igår att jag är orolig för MA men han tyckte jag oroade mig för det värsta i onödan men...
Vecka 8 (7+4)
jag känner mig inte heller gravid ibland... det kommer och går, men så kan det vara. man ska inte oroa sig för det värsta =)
Är i vecka 8 (7+2)... mina bröst har blivit bomber :) dem känns väldigt fasta och fylligare och tunga..
min mage är väldigt stor redan, man ser en utbuckling typ på magen, så jag misstänker tvillingar,. men vi får se=) har varit gravid med tvillingar tidigare men fått missfall då =(
LadyGrace skrev 2013-11-26 09:50:29 följande:
Känner mig mycket större redan. För min del beror det nog på allt småätandet för att hålla borta illamåendet.
Har inte behövt nya byxor än i alla fall.
Jag små äter också hehe.. man känner sig mest svullen mot kvällen :)