Första barnet bf i juli 2014
Jag är inte så insatt så vad är kub?
Hur gör man den?
Jag är inte så insatt så vad är kub?
Hur gör man den?
Vad roligt att det blivit så många nu :)
Grattis och välkomna alla nya!
Min make spanar på barnvagnar och ny bil, vilket värmer i hjärtat att han är så insatt.
Han klappar på magen varje dag, är lite förvånad då min make verkligen är en riktig karlakarl!
Vilka ska ta reda på könet?
Vi tänker inte ta reda på det, känns ju som en av dom stora delarna man får uppleva vid förlossningen :)
Idag är jag också lite under vädret, känner mig slö och sjuk, vill bara ligga i sängen för ja orkar ingenting idag.
Ni som är så dåliga och kräks hela tiden tänk på att inte bli för uttorkade utan ta er till sjukhuset så ni i värsta fall får dropp, min svägerska fick ligga inne i omgångar och få dropp under sin första graviditet.
Fick ändrat mitt första bm möte tills 29/11 istället, jag är idag i vecka 9 8+0.
Jag har lågt blodtryck och kan inte resa mig för fort då ramlar jag omkull.
Sedan får jag lätt lågt blodsocker så ja måste äta väldigt regelbundet.
Här vet bara jag och min make om lilla pyret, familjen får reda på julafton :)
Mmod så tror jag nästan vi alla tänker :)
Ja börjar få sömnbrist jag måste upp och kissa flera ggr per natt... Snark!
Ngn vars humör har ändrats?
Jag har inte märkt ngt alls
Era stackare jag lider med er :(
Jag har hittills en fantastisk graviditet och mår hur bra som helst, äter som en häst och kissar typ 20 ggr om dygnet :)
Ngn mer här som håller på med hästar? Jag har en unghäst och min make är livrädd att ngt ska hända nu,han tyckte tom ja skulle ha kudde under bältet när ja körde bil idag, så jag undrar vem av oss som är mest nojjig ;)
Jag önskar att ni som mår illa snart får njuta av er graviditet som jag gör
Vår lilla skatt har vart planerad i flera år, så min make va ju med under testerna och är lika lycklig som jag :)
Men sluta prata sura godisar nu blev jag ju jätte sugen på det ;)