Inlägg från: Stjernfelt |Visa alla inlägg
  • Stjernfelt

Första barnet bf i juli 2014

Okej, har pratat med min syster också om det som varit gravid 2 gånger och hon hade tyvärr det så hela graviditeten. Så det är bara att ställa in sig på att vara halvsjuk i nio månader :-P

• Stjernfelt
    Enenina skrev 2013-11-27 21:13:47 följande:
    Jag är också väldigt täppt ibland och lite snorig ibland. Känns ömt vid bihålorna. Det känns som att det är ett väldigt tryck i bihålorna. Vilka nässprayer använder ni? 
    Jag använder inga nässpray. Jag använder ingenting alls :P
  • Stjernfelt
    Pikku Enkeli skrev 2013-11-28 12:49:13 följande:

Nej det är inte kul alls, men mycket vanligt utan att det är något fel!
    Ja jag googlade och svaret var typ att det kunde vara vad som helst och behövde inte alls vara något fel som du säger. de senaste 2 toabesöken var flytningarna normala igen iallafall. :)
  • Stjernfelt
    Carolaiine skrev 2013-12-01 10:33:18 följande:
    Någon mer som har ont i magen? Typ svag mensvärk? Har haft det sen innan jag visste att jag var gravid.. Är i vecka 7, 6+4 idag.

Växtvärk, jag med har också haft det hela tiden och har det varje dag :)
  • Stjernfelt
    Carolaiine skrev 2013-12-01 11:06:52 följande:
    Stjernfelt vad skönt att det är fler! Pratade med bm om det och hon tyckte inte det var konstigt. Men tycker att man blir orolig när det känns lite mer än vanligt..
    Japp, min barnmorska sa att det är växtvärk, jag frågade med eftersom jag haft det sen en veckan innan jag fick reda på att jag var gravid :) Är idag i v 8 (7+1) och har fortfarande det varje dag :) Hon sa även att eftersom det nu ska växa som tusan fram tills ungefär v 12-13 så kan jag räkna med att det stannar ett tag till :)
  • Stjernfelt
    Svea 123 skrev 2013-12-02 11:36:46 följande:
    Sitter stört nervös här v.6+5 små blödningar igår. Ska in om 2 timmar o se om vi misst vårt lilla pyre. Isf blir det 3 missfallet på rad. Det här med att vara gravid är tydligen inte min grej :( Hoppas på det bästa!
    Håller  tummarna för att allt är som det ska! 
  • Stjernfelt

själv har jag inte gjort något annat än att nysa o kämpat för att kunna andas idag. Känner mig inte helt kry så jag misstänker att jag håller på att bli sjuk :( 

• Stjernfelt
    såjävlaneggo skrev 2013-12-02 14:25:04 följande:
    Kan man byta barnmorska? Jag känner inte alls att vi har klickat på några plan alls. Jag längtar inte ens till nästa gång vi ska dit, pga henne. :(
    Du får säkert byta om du ber om det. Om du inte vill säga det direkt till henne så kan du säga det till dom du bokade tid hos när du ringde dit o berättade att du  var gravid :)
Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014