Inlägg från: Anonym (kuksugare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kuksugare)

Att suga kuk

Jag gillar att suga kuk!

Måste bara få dela min senaste kuksugarupplevelse som kändes lite extra spännande:

Hjälper till som konfirmandledare, och i helgen hade vi övernattning med hela gruppen. Vi hade sagt att det skulle vara släckt och tyst vid tolv, men vi behövde vara några som stannade uppe ett tag till och kollade att allt var okej. Jag och två andra var frivilliga. Övriga ledare gick och lade sig.
    För att kunna sitta och snacka lite och inte störa så stängde vi in oss i köket. Jag (tjej 25), en annan tjej (16) och en kille (17). Den andra tjejen hade tråkigt och hängde på skype, efter ett tag gick hon ut ur rummet. Jag och killen var lite småsega och trötta. Vi är rätt tighta i vår grupp, kramas mycket, sitter nära osv. Så även denna gång. Vi satt och smågosade lite, men så smått övergick det till något annat, och vi kysstes. Kyssar övergick i smek och pill, och snart pullade han mig medan jag runkade honom. Det hela slutade med att han stod och munknullade mig, jag sög och slickade, tills han sprutade i min mun och jag svalde.
    Vi hann precis få upp byxorna  när dörren öppnades och den andra tjejen kom tillbaka. Hade hon kommit bara en minut tidigare hade hon tagit oss på bar gärning... 

• Anonym (kuksugare)
    Speak up skrev 2013-10-20 17:42:04 följande:
    Hehehe, säg inte att killen i fråga var konfirmand också..? Flört (Nja, det är man väl knappast när man är 17 kanske.) Men vad sexigt, hehe..! Jag hade gärna varit i hans kläder just då. Drömmer
    Kommer det bli fler gånger?
    Hehe, nej han var inte konfirmand, men hjälpledare, konfirmerad två år tidigare.
    Jag har förövrigt runkat av hans jämnåriga kompis vid ett annat tillfälle, när vi delade säng med en annan. Hon sov, medan vi hade lite mysigt bredvid. 
  • Anonym (kuksugare)
    Anonym (Man) skrev 2013-10-21 09:23:42 följande:

Skulle han varit konfirmand hade det inte varit ok om du som ledare hade haft sex med honom. Frågan är om det är ok med en så mycket yngre hjälpledare? Var han erfaren sen tidigare? Det är väl också lite problematiskt om man i ett sådant sammanhang låter närhet och gemenskap övergå i sex. Jag dömer inte ut ert handlande, som säkert var skönt och häftigt för er båda, jag bara funderar kring att det inte är helt oproblematiskt.
    Eftersom vi båda två är hjälpledare och inte anställda av församlingen så är det okej. De riktlinjer vi har är att ledare (anställd som tex präst, diakon eller pedagog - anställd mao) inte får ha förhållanden med hjälpledare eller konfirmander, hjälpledare bör inte inleda förhållanden med konfirmander. Hjälpledare får dock vara tillsammans med varandra, men bör då hålla sin relation diskret i konfirmandsammanhang och inte låta det privata gå ut över "jobbet".
    Var vårt handlande oproblematiskt? Tja, jag vet inte. Tror inte det blir några större problem, vi var båda överens om innan att det här var en engångsgrej som inte kommer leda vidare till något typ av förhållande. Däremot inte sagt att det inte kan hända något liknande igen, men det är en rent sexuell relation för oss båda, vilket vi gjorde helt klart innan något hände. 
  • Anonym (kuksugare)
    Anonym (Man) skrev 2013-10-22 08:34:07 följande:
    Är det ok för konfirmander att ha sex med varandra? Om de är ett etablerat par? Tillfälligt? Om inte, är det för att det är principiellt fel, för att de är för unga eller för att det inte passar in i lägermiljön? Ser ni nån motsättning mellan ert handlande och det som församlingen försöker lära ut till konfirmanderna om sex?
    Vi lägger oss inte i konfirmandernas relationer eller sexliv. Har aldrig varit med om att komma på konfirmander med att ha sex, men antar att om vi skulle komma på dem under tex ett läger så skulle vi kanske prata med dem om att det kanske inte passar sig i lägermiljö, men det beror nog på hur det gått till, var det i det allmänna sovutrymmet, inlåsta på toaletten eller såvidare.
    Nu har vi inte talat med konfirmanderna om sex och samlevnad än, men upplever att vi inte direkt predikar sexualmoral till dem, utan mer talar om respekt för varandra och varandras sexualitet. Att man ska vara rädd om sig själv och andra.
  • Anonym (kuksugare)
    carlf skrev 2013-10-21 22:41:58 följande:
    du låter sjukt mysig. ska vi?;)
    Haha, kanske det, vad är du för en typ?
Svar på tråden Att suga kuk