Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Att suga kuk

Anonym (kuksugare) skrev 2013-10-20 22:36:08 följande:
    Hehe, nej han var inte konfirmand, men hjälpledare, konfirmerad två år tidigare.
    Jag har förövrigt runkat av hans jämnåriga kompis vid ett annat tillfälle, när vi delade säng med en annan. Hon sov, medan vi hade lite mysigt bredvid. 

Skulle han varit konfirmand hade det inte varit ok om du som ledare hade haft sex med honom. Frågan är om det är ok med en så mycket yngre hjälpledare? Var han erfaren sen tidigare? Det är väl också lite problematiskt om man i ett sådant sammanhang låter närhet och gemenskap övergå i sex. Jag dömer inte ut ert handlande, som säkert var skönt och häftigt för er båda, jag bara funderar kring att det inte är helt oproblematiskt.
  • Anonym (Man)
    Anonym (kuksugare) skrev 2013-10-21 22:30:15 följande:
    Eftersom vi båda två är hjälpledare och inte anställda av församlingen så är det okej. De riktlinjer vi har är att ledare (anställd som tex präst, diakon eller pedagog - anställd mao) inte får ha förhållanden med hjälpledare eller konfirmander, hjälpledare bör inte inleda förhållanden med konfirmander. Hjälpledare får dock vara tillsammans med varandra, men bör då hålla sin relation diskret i konfirmandsammanhang och inte låta det privata gå ut över "jobbet".
    Var vårt handlande oproblematiskt? Tja, jag vet inte. Tror inte det blir några större problem, vi var båda överens om innan att det här var en engångsgrej som inte kommer leda vidare till något typ av förhållande. Däremot inte sagt att det inte kan hända något liknande igen, men det är en rent sexuell relation för oss båda, vilket vi gjorde helt klart innan något hände. 
    Är det ok för konfirmander att ha sex med varandra? Om de är ett etablerat par? Tillfälligt? Om inte, är det för att det är principiellt fel, för att de är för unga eller för att det inte passar in i lägermiljön? Ser ni nån motsättning mellan ert handlande och det som församlingen försöker lära ut till konfirmanderna om sex?
  • Anonym (Man)
    Gnaget79 skrev 2013-12-03 01:54:11 följande:
    Avsugning är bland det bästa som finns. Det visuella är minst lika viktigt som känslan av själva avsugningen. Är mycket svårt att beskriva hela upplevelsen med ord men den är fantastisk. Tror inte någon kille tackar nej till en avsugning förutom då någon slags viljelös hunsad liten "hen"-man som tror att han kränker kvinnan på något sätt och därför bidrar till något slags kvinnoförtryck.

Jag vet inte om jag ska känna mig träffad av det där. Min fru vill inte suga och jag har accepterat det. Jag tycker att en kvinna inte ska behöva göra det om hon inte vill. Med en tidigare kille gjorde hon det trots att hon inte ville, så hon är tacksam att inte behöva nu. Är det så där fantastiskt som du säger är det förstås en stor brist att gå miste om det. Men om man aldrig har prövat är det kanske lättare att avstå än om man är van att bli avsugen.
  • Anonym (Man)
    LisaLättfot skrev 2013-12-10 11:43:30 följande:
    Tror det är en generationsfråga.
    Finns det någon kvinna under 60 idag som INTE suger?
    Det hör liksom till sexlivet att man även har oralsex.

Ja, det finns det, min fru som jag skrev ovan... Men jag håller med om att det är en generationsfråga. Jag läste nånstans om proportionerna 80 - 20. Dvs att av de som är äldre nu har bara 20 procent haft oralsex på repertoaren, medan det är 80 procent av de yngre. Men detta är ett antal år sen, så antagligen har andelen av de yngre som har oralsex ökat ytterligare nu. Man kan fundera på när det svängde, att majoriteten började ha oralsex. Kanske på 1960-70-talet?
  • Anonym (Man)
    Liberatated skrev 2013-12-10 11:52:46 följande:
    Det finne dessvärre kvinnor under 60 som inte suger

Hur gammal är din kvinna då? Varför suger inte hon? Har du prövat på med nån annan nån gång då?
  • Anonym (Man)
    Liberatated skrev 2013-12-10 13:36:22 följande:
    Pratade inte om min kvinna, menade generellt

Ok. Hur vanligt tror du att det är bland yngre kvinnor då?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 13:47:22 följande:
    Jag är 39 och har aldrig gillat oralsex. Varken ge eller få. Tycker inte om könsdoft.

Du är kvinna alltså? Men du har prövat eller? Accepterar din partner att vara utan?
  • Anonym (Man)
    Anders 386 skrev 2013-12-10 13:49:10 följande:
    Det är väldigt stor skillnad på att "suga" och att "suga av". Tror att dom allra flesta kvinnor är ok med att suga, men misstänker att dom flesta inte är så intresserade av att "suga av".
    Tror inte att det är en åldersfråga. Vissa tycker helt enkelt det är äckligt med sperma i munnen, vissa tycker det funkar - och ett fåtal tycker om det.

Det är skillnad på generations- och åldersfråga. Äldre generationer, de som är gamla nu har till stor del sett oralsex som "fel", något onaturligt och har därför inte gjort det. För yngre generationer har det däremot blivit en självklarhet. Så när dagens 20-åringar är gamla kommer de säkert fortsättningsvis att ha oralsex i stor utsträckning. Vad man sen tycker om det rent praktiskt varierar säkert från individ tll individ. Att det är stor skillnad för kvinnan att få sperman i munnen eller inte, kan man förstå. Men hur är det för mannen? Stor skillnad på njutningen om man blir "sugen" eller "avsugen"?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 14:10:00 följande:
    Så ... lämpligtvis så borde ju män som inte gillar att ge otalt vara tillsammans med kvinnor som inte gillar det heller., så är allt löst och de slipper känna jobbiga krav. Problem solved.
    Det är klart. Men det är svårt att få en sådan matchning. Dels väljer man inte partner bara efter viljan till oralsex och dels tror jag att det är en obalans, så att det är betydligt flera kvinnor än män som inte vill ha oralsex. Nästan alla män vill bli sugna, men det finns många kvinnor som inte vill göra det. Där är grundproblemet och det finns ingen bra lösning. I vårt fall ha jag gett mig och har aldrig blivit sugen, men jag tror att i de flesta fall så är det kvinnan som ger sig och suger trots att hon inte vill.
  • Anonym (Man)
    Anders 386 skrev 2013-12-10 14:08:06 följande:
    He he...  Du har inte sett filmen "Långt ner i halsen" med Linda Lovelace förstår jag. Det var en film som var berömd för sitt kuksugande - och den är från 70-talet...  Det var mycket kuksugande i filmerna på 70-talet. (typ 40 år sedan alltså) Generationen moralsex är nog dom som är 80-90 år idag. Där kan jag nog hålla med, tror inte jättemånga 90-100 åringar suger kuk..  Skrattande

Jo, på 70-talet kom det nog med fart. Men ännu på 50 talet var det nog en minoritet av de unga som gjorde det, de mest "avancerade", och kanske på 60-talet. Jag vet inte riktigt när den stora ändringen kom. Kanske andra vet?
  • Anonym (Man)
    Anders 386 skrev 2013-12-10 14:01:03 följande:
    Jag skulle verkligen önska att min fru ville "suga av" min kuk nångång - men tyvärr vill hon inte ha satsen i munnen. Saknar det verkligen - har funderat på att hitta en man som gör det istället. (Jag har själv sugit av en kuk en gång, tyckte inte det var nåt speciellt att få sperman i munnen - bara att spotta ut om man vill.) Har lite svårt att förstå min fru som inte vill göra det för min skull. Men bara att acceptera. (Kanske ska fråga henne igen? det var nog 15 år sen jag frågade sist.)Glad
    Har du prövat på att bli "avsugen" nån gång då? Var det mycket skönare än att bara bli "sugen"? Men tänk på att du ändå ligger mycket bättre till än mig som aldrig har blivit sugen överhuvudtaget. Men fråga för allt i världen. Kanske hon har ändrat sig. Det vore ju synd om du gick miste om det i "onödan".
  • Anonym (Man)
    Anonym (Sug ej svälj) skrev 2013-12-10 14:26:24 följande:
    Suger gärna men sväljer helst inte. Nu när jag är gravid gör jag det garanterat inte.
    Varför? För att det smakar starkt och jag får kväljningar, just nu skulle jag dessutom verkligen kräkas och gissar att det inte skulle uppskattas

Men suga är härligt! Gillar när han håller mig i håret samtidigt.

Är det bara sväljandet som är obehagligt eller tar du det inte i munnen överhuvudtaget?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 15:58:50 följande:

Det är väl inget svårt. Män gillar ju när kvinnor är raka. Jag säger tidigt i förhållandet att om han inte kan leva utan oralsex så kanske vi inte borde ses mer. Och då hittar han en sugvänlig tjej och jag slipper sura miner i framtiden. Problem solved igen.

Men de "sugvänliga" tjejerna räcker inte till åt alla män som vill bli sugna.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 16:06:03 följande:

Tycker det verkar vara tvärtom. Massor av tjejer som skryter om att de minsann ääälskar att suga och svälja och att de som inte gör det är stela i sängen. Så det verkar ju krylla av sugtjejer.

Jo säkert finns det massor. Men de som i likhet med dig inte vill är ändå rätt många. Och eftersom nästan alla män vill bli sugna, blir det ändå en "brist".
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nope) skrev 2013-12-10 16:07:08 följande:
    Finns ett ställe jag suger på förresten. I duschen! Då är det helt ok. Känns rent och fräscht.

Ok, där finns det en säkerhetsventil då. Vill mannen duscha ofta?
Svar på tråden Att suga kuk