Inlägg från: Anonym (Nope) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nope)

Att suga kuk

Jag är 39 och har aldrig gillat oralsex. Varken ge eller få. Tycker inte om könsdoft.

• Anonym (Nope)
    Anonym (Man) skrev 2013-12-10 13:48:40 följande:
    Du är kvinna alltså? Men du har prövat eller? Accepterar din partner att vara utan?

Ja jag är kvinna. Jag gjorde det alltid förut för husfridens skull.. Trots att jag fick kväljningar och tom spydde. Nu är jag för gammal för att göra mig till för andra. Duger det inte att vara med mig trots att jag inte vill suga så får det vara. Själv skulle jag inte njuta om min partner slickade mig fast han inte gillar det. Läser överallt om män som inte gillar att slicka. Det är precis som om bara för att man är kvinna så SKA man älska att suga kuk. Men jag vet många som inte gillar det. Tror även många kvinnor säger att de älskar det bara för att de känner att det ska vara så.
  • Anonym (Nope)

Så ... lämpligtvis så borde ju män som inte gillar att ge otalt vara tillsammans med kvinnor som inte gillar det heller., så är allt löst och de slipper känna jobbiga krav. Problem solved.

• Anonym (Nope)
    Anders 386 skrev 2013-12-10 14:14:58 följande:
    Problemet är att partnerönskelistan har massor av olika punkter, kanske typ ett par hundra. Och det finns ju liksom vissa punkter som är betydligt viktigare än oralsex. Problem not solved, sorry. Du lär nämligen aldrig hitta en partner som stämmer in på allt till 100%. (Även om vissa hävdar motsatsen, men då handlar det nog om nyförälskade.)

Men jag snackar ju om sugproblemet. Inte ALLA aspekter såklart. För vi pratade väl om just oralsex här.
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Man) skrev 2013-12-10 14:15:31 följande:
    Det är klart. Men det är svårt att få en sådan matchning. Dels väljer man inte partner bara efter viljan till oralsex och dels tror jag att det är en obalans, så att det är betydligt flera kvinnor än män som inte vill ha oralsex. Nästan alla män vill bli sugna, men det finns många kvinnor som inte vill göra det. Där är grundproblemet och det finns ingen bra lösning. I vårt fall ha jag gett mig och har aldrig blivit sugen, men jag tror att i de flesta fall så är det kvinnan som ger sig och suger trots att hon inte vill.

Det är väl inget svårt. Män gillar ju när kvinnor är raka. Jag säger tidigt i förhållandet att om han inte kan leva utan oralsex så kanske vi inte borde ses mer. Och då hittar han en sugvänlig tjej och jag slipper sura miner i framtiden. Problem solved igen.
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Man) skrev 2013-12-10 16:01:35 följande:
    Men de "sugvänliga" tjejerna räcker inte till åt alla män som vill bli sugna.

Tycker det verkar vara tvärtom. Massor av tjejer som skryter om att de minsann ääälskar att suga och svälja och att de som inte gör det är stela i sängen. Så det verkar ju krylla av sugtjejer.
  • Anonym (Nope)

Finns ett ställe jag suger på förresten. I duschen! Då är det helt ok. Känns rent och fräscht.

• Anonym (Nope)
    Anders 386 skrev 2013-12-10 16:13:46 följande:
    Skitenkelt alltså. Hitta en tjej som suger så är resten fixat eller?? Tror du alltså att första bästa tjej som gillar att suga av är din perfekta livspartner?   Du har nog en något förenklad syn på livet....

Du kan säkert hitta en bra tjej som vill suga av dig. Det händer säkert väldigt ofta ute i världen. Ragga nån här i tråden vettja. Merparten verkar suga här ????
  • Anonym (Nope)

Sedan kan man då fråga sig... De killar som inte slickar.. Ska de ändå kunna kräva att bli avsugna? För sådana verkar det faktiskt finnas gott om. Det är ofta ge och ta är en bristvara.

• Anonym (Nope)

Varför ska vi kvinnor engagera oss när mannen inte gör det.

• Anonym (Nope)
    Anonym (Stor) skrev 2013-12-10 16:59:31 följande:
    Jag älskar slicka, men slickar han inte skall han inte få bli avsugen heller !!

Håller med.
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Stor) skrev 2013-12-10 18:49:43 följande:
    Ge och ta handlar det om

Ja om båda tycker om det annars är det inte bra
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Stor) skrev 2013-12-10 23:17:20 följande:
    Jag kan inte förstå hur man inte vill bli avsugen????

Det är väl inte konstigt. Alla har olika smak här i livet. Själv kan jag inte förstå att folk inte begriper det. Att suga kuk för mig är precis samma känsla som det vore för dig att sticka in tungan i ett öra fyllt med öronvax. Precis så vidrigt tycker jag att det är.
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Stor) skrev 2013-12-11 09:34:55 följande:
    Den liknelsen var inte av denna värld, hujja!!

Jag tror det beror på att jag har extremt känsligt luktsinne. På gott och ont. ????
Svar på tråden Att suga kuk