Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Leka doktor - behöver tips!

Vill du ha ett manus om vad du ska säga eller vad?? Kolla en porrfilm vet ja, finns ju massor utav sådana som behandlar det du söker.

Du bjuder dessutom på lite väl lite detaljer om hur sessionen ska gå till, så återkom med det, så kan du nog få fler bra svar. Men att du ber han lägga sig i fosterställning och du kör in en sådan grej som ni brukar vi i fit..an när ni gör gynundersökningar, fast i analen på han, det är ju en bra början. Han ska ju inte njuta av att vara hos doktorn, då kunde han ju lika gärna hälsa på dig som den "kompis" han är (tycker förvisso det är typiskt "Svenskt" och väldigt slampigt att man har sex med sina kompisar, men men)

• Anonym (???)

Men om ni var tillsammans för 10 år sedan, så borde ni väl kunna mer än att du behöver fråga på en mamma-sida om hur du ska göra för att förföra han?

• Anonym (???)
    Anonym (Sjuksyster) skrev 2013-10-20 17:48:01 följande:

Mm, just den biten jag inte är så haj på. Ska definitivt botanisera bland filmer med temat doktorlekar. Slampigt och slampigt... Vi var tillsammans för 10 år sedan och har varit goda vänner sedan dess. Nu är vi bägge singlar och tja, varför inte liksom... Behöver bredda mig lite mer inom sex än vad jag har gjort hittills.
    PS. Vart i Sverige bor du? Ds
Svar på tråden Leka doktor - behöver tips!