Suck..vilken djungel..
Vi har en emmalunga duo edge med svängbara framhjul, en större modell på framhjulen, dom mindre än ju inte att föredra på vintern. Sen kan man ju fundera på om fyra fasta är bättre på intern, men eftersom vi har större framhjul så tycker jag den är lika lätt att dra på snön. En del kommer skriva att de är värdelösa i snön och andra inte.
Sen beror de ju på hur du bor, är det mycket skog du kommer gå i, stenar/rötter så skulle jag ha valt en med fyra fasta. Går du mycket på asfalt, stan och affärer så kanske svängbara är att föredra?
Sen har du ju suffletten, på våran går den inte fullt ner om vagnen är i liggläge, men däremot på emmaljunga city cross gör den det vad jag har fattat. Det saknar jag lite och var dum som inte tänkte på att kolla hur långt suffletten gick ner när vi kollade.
Vi använde aldrig babyskyddet på vagnen pga att jag tycker det är skönt att barnet kan sträcka ut ryggen i vagnen och om vi bara var och handla matvaror så hade jag babyskyddet i varukorgen.
Nu har jag bara skrivit om emmaljunga pga att jag inte testat eller vill ha något annat märke för jag tycker om deras, bugaboo tycker jag ser ful ut. Så det är ju tyck och smak på modellen också. Har kollat lite på emmaljnga super nitro, lite smidigare än edge.