Akut hjälp, leonberger hane, helt omöjlig, 7 år.
Eftersom jag vill vara anonym så fanns ingen bättre passande kategori..
Såg en annons på en leonberger hane på 7 år medlem i skk, lät lovande när jag läste annonsen på blocket och när jag pratade med hundens ägare.
Så jag och min sambo bestämde oss för att åka och kolla på hunden och ev. köpa den om allt värkade bra.
Vi kom ditt, en väldigt stor leonberger, en av de största jag sätt.. Hur go som helst, juckade en del och det sa hon var det ända som var "problemet" med hunden och att han aldrig gjort det på sambon.
Vi tänkte att ja det är väl inte ett jätte problem om han lyssnar när man säger till och så..
När vi kommer hem igår så är det första hunden gör är att gå in och pissar på våra garderober, sen så gör han inte annat än att juckar på oss, jag som inte är jätte stor har fått brottas något enormt med honom..
Han kissade senare sen inne på mattan. Fick inte sova förrän halv 3 på natten för han skällde om jag inte engagerade mig i honom..
Har aldrig varit med om detta.. Har försökt ringa till hon som sålde hunden, men hon svarar inte..Kan inte heller bara åka dit då det tar ca 2,5 timme och det är ju slöseri med tid om hon inte är hemma..
Vad gör jag, sambon är galen och jag är helt slut.. Vill bara bli av med honom.. Vad gör jag ??